Lieve (toekomstige) mama's & papa's ;-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Haarlem03, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haarlem03

Haarlem03 Lid

19 okt 2008
    20
    0
    0
    Haarlem
    Hoi allemaal!

Ik dacht laatst, ik meld me ook maar eens aan! Zo leuk om de verhalen van iedereen te lezen. Maar ik ben hier ook om mee te leven met degenen die het niet zo makkelijk af gaan..
    Vandaag is mijn NOD! Ik had woe al getest. Kon het niet laten, maar hartstikke negatief natuurlijk :) .
    Ik heb mezelf voorgenomen om zondag weer te testen maar het begint nu al te kriebelen! Wat zal ik doen?
    Het is pas ronde 1, dus ben ik niet teleurgesteld als het niet zo zou zijn. Die kans zit er in want ik heb namelijk rond mij ei een dubbele antibioticakuur gehad! Ik weet niet wat dat met je doet, maar erg goed kan het niet zijn, toch? :(:
    Anyhow, ik ben geregeld te vinden op deze site, dus wie weet, tot babbels!

Lfs,

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Welkom Haarlem.

Hopelijk heb je zondag alsnog een positieve test in handen!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

4. Haarlem03

Haarlem03 Lid

19 okt 2008
    20
    0
    0
    Haarlem
    Ik werd vanmorgen wakker, en het eerste wat in me op kwam was: ik ga het gewoon doen! En wat denk je? Een licht rose streepje :confused: (Apothekerstest)! Ik maakte mn man wakker en die moest meteen uit bed komen. We hebben meteen een tweede test gedaan (Kruidvat) en ook hier een licht rose streepje :confused: :confused: ! Dat was woensdag wel anders...
    We hebben afgesproken om na het weekend nog een test te doen en dan de huisarts te bellen.. We zijn wel al heel erg blij! En dit hadden we niet zo snel verwacht... Allerelei vragen borrelen nu al in mn hoofd... Soort van chaos, maar het voelt geweldig.. :)

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Spannend zeg, het lijkt er wel op dat de test posi is :)

Alvast een voorzichtige felicitatie.

Liefs wolly

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland

7. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

18 mei 2007
    133
    0
    0
    Hi

Welkom hier. En alvast gefeliciteerd. Want een streepje (ook al is ie heel licht) is een streepje.

Shila

8. Claudia2510

10 jun 2007
    67
    0
    0
    Purmerend
    Welkom en hopelijk is het gelijk raak!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

10. mini us

mini us Lid

26 okt 2008
    15
    0
    0
    hai

nog een voorzichtige felicitatie! :)
    spannend hoor.

ik ben hier vandaag ook voor het eerst en ook in me eerste ronde, 1 dag overtijd. hoop op ook zo goed nieuws! (nog niet getest, aaaah)

11. Haarlem03

Haarlem03 Lid

19 okt 2008
    20
    0
    0
    Haarlem

Deel Deze Pagina