Lieve toekomstige papa!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tacha1987, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wil ook zo'n man!

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Toen ik een hint gaf dat ik de moeder van zijn ongeboren kind ben en dus best een ontbijt op bed ofzo verdiende vond mijn man dat toch echt onzin... Ik verwacht dus helaas ook niets!
    Sterker nog: ik vraag me af of hij volgend jaar als de kleine er is wel iets doet.

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hihi Yvette lief he :D !
    Ik werd er ook helemaal emotioneel van :D

Meiden die niet zo'n lieverd hebben, hij zal vast wel iets geven als jullie echt mama zijn geworden hoor ;) De meeste mannen vinden het allemaal maar stom heel dat moederdag-gedoe.. ;)

4. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Aaaah, das wel erg lief ja!

Ik zie mijn man dat ook wel doen...... als hij niet zo'n warhoofd zou zijn die ie is.... :)
    Moet hem zelfs helpen herinneren dat het bijna moederdag is, voor zijn eigen moeder.... :D laat staan dat hij eraan denkt voor mij! 8)
    Maaaar als hij zo'n datum-man was... dan zou ie zoiets zeker doen!

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Lieffff!

Nee, denk niet dat mijn man morgen met iets aankomt. We hadden ook afgesproken niet aan die 'onzin' mee te doen, al zou ik het stiekem wel heel erg leuk vinden om bv een bos bloemen te krijgen of een ontbijtje op bed.

Laten we morgen eens bevallen, dan krijgt hij een kind met moederdag. Vind ik eigenlijk ook wel een strak idee. ;)

Ik ga stiekem wel wat voor vaderdag kopen, gewoon omdat het zijn eerste is. Ik ga een mat kopen voor in zn vrachtwagen, daar zat ie gister de hele tijd naar te kijken op internet. Is ook niet zo duur, dus een klein aardigheidje. :D

6. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik heb een kaartje gekregen, het lag vanmiddag op mn stoel :D

7. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Mijn schoonmoeder wees mijn man erop dat het moederdag zou zijn, wilde wel even op bezoek komen. :) Mijn man drukte haar op het hart dat wij het moederdag-gebeuren onzin vinden, ze hoefde dus niet te komen. Wat een cadeau 8)
    Ben er erg blij mee.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik wilde gister nog schrijven dat ik niets verwacht mijn man zei volgend jaar ben je echt mama, word ik net wakker krijg ik een tas met kadootjes, de zwitsal mama producten, erg lief.

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    oh wat heerlijk! geniet maar van zon vent want vele als hem zijn er niet hoor ;)

10. Niet meer actief

Mijn man heeft vandaag de toekomstige babykamer helemaal behangen. We hadden het behang al 3 jaar liggen, maar nooit erop geplakt omdat we er geen tijd voor hadden. In de tussentijd was de kamer meer een opslagkamer geworden. Paar dagen geleden helemaal leeg gehaald en geverfd (houtwerk, licht, mint geel) en vandaag heeft mijn man het (grootste deel alleen) helemaal behangen. Het zit er echt heel mooi uit. T behang is een beetje terracottakleurig. Samen met een beetje aquagroene vloerbedekking (ook mintkleur) gaat het straks echt supermooi eruit zien!

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb een ontbijt op bed gehad, met een gedichtje van mijn "guppie" zo heet de buikbaby ;) dat papa wel even heeft moeten helpen met ontbijt maken

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb vandaag een mooie goude armband gehad die past bij de rest van mn sieraden!

:D

13. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    hier ongeveer dezelfde situatie helaas... :(
    Op me laatste verjaardag kreeg ik geld met een briefje erbij...geen tijd en geen fantasie...maw..zoek zelf een cadeautje uit

14. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    wat heb jij geluk!
    ik kreeg lekker niks 8)

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kreeg met moederdag een douglas. bon om mezelf lekker te verwennen.
    en van mijn kleine neefje en nichtje 2 pakjes voor de baby speciaal voor moederdag schattig he!

16. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ik zoek ook mijn eigen cadeautjes uit en met moederdag dan ook niets gekregen. Had het wel leuk gevonden een kleinigheidje voor de aanstaande kleine met "mama is the best" ofzo. Maar ja het is verder een schat van een kerel, dus we nemen dat maar op de koop toe ;)
    Hardstikke lief van je man dat hij eraan gedacht heeft. Super attent!

17. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    S morgens kwam er twee helemaal blij de kamer binnen stappen toen ik nog in dromenland lag.

"JAAAAA JE 1e moeder dag.. wakker worden "

Dus ik kijk verbaasd op..me vriend en zijn dochter met ontbijtje op bed...moest ook wel lachen..
    Zegt de dame heel bij de hand je bent al beetje moeder van mij maar nu word het toch echt he.. dit krijg jij van pukkie en mij samen...
    Mooie tekening...en div zelf gemaakte dingen er in..
    En heb de heledag niets hoeven doen.. niet eens mijn eingen drinken pakken...
    Van mij mag dit vaker hoor... LOL

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha das zoo lief he! de mijne deed dat ook en toen zat er in een enveloppe een cadeau bon die ik meteen na de geboorte in kan wisselen voor de 1e fotosessie van de baby zooooo lief!

19. Niet meer actief

ik kreeg van mijn ouders de dag na moederdag nog een zilveren lijstje voor de eerste echofoto. Onder het motto: voor de toekomstige moeder. Echt zo lief!

Deel Deze Pagina