Help! Inmiddels ben ik 31 weken zwanger en we worden het maar niet eens over de naam. Mijn favorieten zijn: Luca (s), Thijn En Tymo. Vriendlief vindt Jayden en Jeff leuk. Aparte namen als Mees en Finn vind hij helaas ook niets. Hebben jullie suggesties?
Jayden en al zn varianten (jaycen, aiden, maycen cailen etc) vind ik echt niks. Lucas vind ik wel erg leuk. Misschien: Mason Aaron Jonas ??
Thijmen en Tygo staan al op het lijstje. Thijmen gaat hem helaas niet worden (wel erg leuke naam trouwens) en Tygo nemen we in overweging. Sam vind ik ook leuk, deze gaat op de lijst. Suggesties blijven welkom
Misschien zit hier nog wat tussen Abel Ben Boaz Boyd Cas, Casper, Caspar Daan, Dani Duco Fabian Florian Flynn Guus Ingmar Ivar Jarno, Jarne Jay / Jae Jelmer Jelte, Jelle Jens Jesper, Jasper Jesse Jim Joah Job / Jop, Joppe Joël Joeri Jordi Jorik / Jorick / Yorick / Yorik Jorn, Joren Jorrit, Jort Julian Jurre Justus Kai Kars Kasper Luuk Maarten Marijn, Marlijn Marnik / Marnick, Marnix Matthijs Mauk Maurik / Maurick Merijn, Merlijn Mick Mika Moos, Maas Nevan, Nevin Niek Niels, Nils Nino Nivan, Nilan Noah, Noam Nolan, Novan Noud Onno, Onne Oscar Owen Pepijn Rein Rens Roan Ruben Siem Silas Silvan Stijn Sven Sybren Teun Thomas / Tomas Tijm / Thijm Tim Timon Tobe, Toby Tobias, Tobia / Tobiah, Tobian Tobin Tom / Thom Tyko Valentijn Vico, Vigo Victor Viggo Ward Wes, Wessel Zino, Zeno