Heey dames.. Ik heb een tijd geleden al een topic geopend maar nu weer 1 met andere namen hihi Het wordt echt tijd dat we nu defentief iets moeten hebben want te tijd begint te tikken en wordt er gek van! Ons zoontje heet jayden.. Wat vinden jullie van Liana? Is dit een leuke naam of vinden jullie het een rare naam... en tips zijn ALTIJD WELKOM! liefs
Ik vind Liana (zo vind ik het leuker geschreven) geen verkeerde naam.. Het is niet echt mijn smaak maar het is ook geen lelijke naam.
Ik vind Liana een beetje ouderwets klinken ivm Jayden...maar als jullie het een mooie naam vinden, zou ik er gewoon voor gaan!
noet passen? okeey Ik vind het wel klinken. En ouderwets valt wel mee haha lyana is vorig jaar voor het eerst gebruikt! maar dat is ieder zijn mening natuurlijk! bedankt
mooie naam, ik vind hem alleen niet passen bij je zoontjes naam, maar weet ook niet of dat de bedoeling is?
Ik vind het een mooie naam, en zeker niet verkeerd staan bij Jayden. Vind Lyana ook een leuke schrijfwijze! Maar heb ook wel iets met Y. (dochter heet Alyna)
Ik vind het wel een mooie naam, zou het als Liana schrijven. Lyana vind ik een beetje geknusteld overkomen (sorry). Enne.. ik had vroeger op de kleuterschool een juf die zo heette Vind hem trouwens niet ouderwets klinken, maar vind het ook niet helemaal bij Jayden passen. Maar het zijn twee verschillende kindjes toch?
Tnx dames veel van jullie vindt het niet bij elkaar passen maar zelf vindt ik het niet raar staan, het klinkt wel vind ik. Het hoeft geen jut en jul gehalte van mij. Bijv jayden en. Jaylinn daar hou ik niet van. Moeilijk hoor!
Ik vind Liana een leuke naam maar heb er niet echt een 'wauw-gevoel' bij Vind het best passen bij de naam van je zoontje (maar ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet zo belangrijk of namen bij elkaar passen....)
Nee ik vind Liana niet zo (beetje oeh we willen geen Diana we verzinnen er een nieuwe letter voor, en het doet me ook wel denken aan een liaan idd) maar ook niet verschrikkelijk, gewoon niet mijn smaak. Liana vind ik mooier dan Lyana (te geknutseld). Vind hem ook niet zo goed passen bij de naam van je zoontje maar je hebt nu al meerdere malen aangegeven het daar niet mee eens te zijn dus ik zou zeggen: als je het zelf helemaal je naam vindt dan moet je er voor gaan!
Of Jayden en Lian! Ik vind Liana ook wel mooi, maar vind het een heel andere soort naam dan Jayden (al hoeft dat niet uit te maken natuurlijk).
Ik vind het een ontzettende mooie naam! Beide mooie schrijfwijze, ik zelf zou kiezen voor Lyana! Ja vind 'm echt mooi en ook zeker mooi bij de naam van je zoontje hoor!