Hallo, Ik ben hier nieuw dus stel me even voor. Mijn naam is Mandy, ben 19jaar en afkomstig uit Tongeren. Ben nog niet zwanger en heb nog geen kindjes, hopelijk duurt het niet lang meer want kijk er echt heen uit om mama te worden De reden dat ik me hier aanmeld is om meer te weten te komen over de zwangerschap zelf en erna. Ook de voortekenen ervan.. En natuurlijk om andere mama's en toekomstige mama's te leren kennen Zo dit was mijn verhaal, als je vragen heb stel je ze maar . Groetjes Mandy.*
Welkom en heel veel suc6! Probeer je niet blind te staren op 'zwangerschapskwaaltjes'. Sommige vrouwen ervaren niets en zijn zwanger. Er zijn ook genoeg vrouwen die alle symptomen hebben en het niet zijn. Geniet van elkaar en jullie wonder komt!
hai welkom hier en net als iemand al zei moet je niet te veel bezig zijn met de kwaaltjes hoor. bij mijn 1ste was ik echt ziek. dacht eerst dat ik de gripe kreeg, omdat ik ook dingen niet meer lusste. en bij mijn 2e kindje had ik echt nergens last van! dus je ziet het kan heel erg verschillen.... lieve groeten janneke