wat gaan jullie voorn eten maken met kerst? ik wil weleens wat anders dan rollades en salades en dat soort dingen... iemand leuke lekkere tips?
Mijn moeder maakt haas, die wordt voor ons geschoten, zoals altijd, ik hou er niet van dus ik eet iets van kipkluifjes ofzo, en vooraf carpaccio en dan paprikaroomsoep en dan kaas met port en dan toetje met dessertwijn en dan koffie met bonbons enzo, bij mijn schoonouders tja, waarschijnlijk stampot of rundvlees met andijvie, jammie jammie. Ikzelf kook waarschijnlijk niet met Kerst.
ik maak carpaccio van rosbief hoofgerecht word konijn en nagerecht word een flensje gevuld met vruchten en ben& jerry's jammieeee
1e kerstdag gaan we gourmetten met de hele familie bij oma. 2e kerstdag komen mijn moeder, broer en zijn vriendin en dochtertje bij ons. Voorgerecht ws carpacchio. 'schoonzus' neemt als het goed is kalkoen mee die haar moeder klaarmaakt en ik MOET van mijn broer mijn specialiteit maken: citroen-schuimtaart. Anders komen ze niet hahahaha
Hier is in de lounge al een topic over, volgens mij heet hij iets anders met kerst. Deze doe ik dicht