Lievelingetje? Moedeloos word ik er van!

Discussie in 'De lounge' gestart door mobielfreak, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    right! (althans..als ouders in staat zijn om kind op te voeden op een adequate manier)

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Was dat niet omdat moeder zelf zwakbegaafd was?? of ligt het dan tóch allemaal aan Mike?? het is niet voor niks dat m,oeder hem gedumpt heeft.." <- ik vind het een vreselijk nare uitspraak...Er mag/zal/kan geen enkele gerechtvaardigde reden zijn om je kind te dumpen..Met dit zinnetje impliceer je een beetje dat het wel écht een hééééél vervelend jongetje is waar jij je zo voor inzet..
    Dát geloof ik ook wel, maar geen reden is goed genoeg!

3. itsme1

itsme1 Lid

24 sep 2008
    27
    0
    0
    Even een reactie van mij.

Gevoel, ik ben een echt gevoels mens. Ik voel mij dus ook wel eens ontzettend in de kou gezet. Bewust of onbewust. Reden dat ik dit soms zo voel, is bij mij meestal omdat ik niet begrepen word.

Ik denk dan ook dat Mobielfreak zich door sommige reacties hier ook erg in de kou gezet voelt.

Nu heb ik totaal niks met de topic startster. (in het verleden wel toen vond ik haar echt een geweldig mens, maar door mijn negatieve ervaringen met haar denk ik niet meer echt positief over haar als mens)
    Maar ik geloof echt dat zij ontzettend veel van Mike houd.
    En het doet mijn dus zeer als ik lees hoe verkeerd haar topic door sommige mensen ontvangen word.
    Want ik weet hoe erg het is als je niet begrepen word.
    En ik weet hoe het is om veroordeelt te worden terwijl je niets verkeerd gedaan hebt.

Mobiel heel veel sterkte gewenst met de situatie rond om Mike.

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Klopt wat je daar zegt, dat moeder zwakbegaafd is, en juist doordat zij zwakbegaafd is kon zij de problematiek rondom Mike niet meer aan en heeft zij hem gedumpt.. (zelf vind ik dat alsnog geen reden om dan je kind maar te dumpen, maar ik kan het ook niet ongedaan maken zeg maar.. Voor Mike staat de term: Mama dan ook voor een onbetrouwbaar iemand die hem steeds weer teleur zal stellen en in de steek zal laten, en misschien dat het nu voor hem gewoon ook heel erg confronterend is, dat er een kindje in huis is die mij dus mama noemt, want die naam/term straalt voor hem iets negatiefs uit..)

Had ik misschien wat beter uit moeten leggen ;)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wat ik niet helemaal snap is waarom TS niet hier haar hart mag luchten

daar zijn dit soort forums voor

en beter hier haar frustratie uiten dan het uitleven op mike
    (en dat laatste zie ik nog zo snel niet gebeuren eerlijk gezegd)

of ben ik nou gek?
    ik zie geen gemeenheid in het feit dat ze dat juist HIER zegt
    of leest mike met zn 7 jaar toevallig hier mee op de site?
    dan word het natuurlijk een ander verhaal
    maar gezien het onderwerp van het forum en de leeftijd van mike acht ik die kans nogal klein :)

soms moet je dingen gewoon kwijt
    en dan beter via een forum dan het afreageren op iemand waarvan je weet dat hij er niets aan kan doen.
    jammer dat de rest van het forum hier het meteen ziet als halve kindermishandeling.....

6. mona23

mona23 Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens, mjn haren gaan pas recht overeind staan door hoe sommige meiden hier reageren op de TS.

Trek je er aub niet van aan TS, je hoeft je echt niet te verdedigen. Iemand die niets van asperger afweet, weet helemaal niet waar hij het over heeft.

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Nee hoor je bent niet de enige, maar ik werd ook behoorlijk aangevallen doordat ze mijn mening over het eerste berichtje in dit topic niet konden waarderen.. blijkbaar moet je leuke berichtjes geven en anders mag je niets zeggen...

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kan dit welles/nietes spel niet eens afgelopen zijn?
    Graag serieuze tips voor de ts geven.

Alvast bedankt!

10. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

is geen welles nietus spelletje.. er zij verschillende meningen en gevoelens over een verhaal.. als je dat op een forum plaats dan kan je positieve en negatieve reacties verwachten.. je hoeft niet met elk advies iets te doen!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

13 pagina's met vooral heen en weer gekissebis...is inderdaad heel zinvol :(

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Het verhaal is duidelijk, bijna 13 pagina's heen en weer gekissebis.

Het is nu genoeg geweest, de ts blijft zichtzelf verweren. Ondanks dat je weet dat een topic positieve en negatieve reacties oproept kan men wel ontopic blijven.

Helaas zie ik weer wat zelfde personen die het nodig vinden om te provoceren in ook vele andere topics.

Dit topic ga ik sluiten.

Elvira

Deel Deze Pagina