Lievelings eten van je baby?

Discussie in 'Voeding' gestart door kleinesara, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Mamamelk! :D
    (flauw hè, maar ik kon het toch niet laten!)

2. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fruit: mango! Hij hangt zo ongeveer plat op tafel ervoor.
    Groente: (van wie die dat nou heeft?...) Spruiten. Echt om wild van te worden :$.

Stukje brood, pap en soepstengel worden gegeten, maar niet met zoveel enthousiasme.

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Tot nu toe: bruine bonen met appel
    En worteltjes!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn dochter eet alles. Lievelingsgerechten: aardappels, spruitjesstamppot, gamba's, pasta met zalm, gerookte paling, courgette, asperge, worteltjes en risotto. En al het fruit vindt ze ook heerlijk.
    Eigenlijk zijn we, op zuivel na, nog nooit iets tegengekomen wat ze niet lust. Wij eten zelf zeer gevarieerd en ze eet al vanaf kleins af aan gewoon met ons mee.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Granaatappel! Hij wordt wild in zijn stoeltje als hij het ziet.
    Verder eet hij nog alles, momenteel meer dan zijn grote broer;)

6. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Meiden mag ik advies van jullie? Gaat over eten maar niet het lievelingseten dat weet ik nog niet :D
    Heb mijn dochtertje 10 dec voor het eerst groente hapje gegeven wortel vers gemaakt flinke buikkrampen huilen maar twee dagen erna kreeg ze waterpokken.
    Daarna paar keer potje wortel geprobeerd ging heel erg goed het leek erop dat ze het echt lekker vond :D
    Nu ruim twee weken later probeer ik het nogmaals vers wortel stomen pureren en wat fles voeding erbij.
    Dochtertje stopt de lepel bijna zelf in haar mond :p
    En nu heeft ze weer buikkrampen :(
    Ik geef ze maar hooguit 4 lepels
    Weten jullie nou of een verse wortel zo anders is dan een potje? Ik dacht vers is beter maar daar lijkt ze juist last van te hebben.
    Sorry dat ik hier inbreek met mijn verhaal, maar hoopte dat jullie me konden helpen :)

7. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Laat haar darmpjes maar even rusten, ze is net 4 maanden oud. Ik zou binnen 3 weken geleidelijk aan terug starten. Ze heeft het nu nog niet nodig.

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    stoofpeertjes!!! waar mijn man heel blij mee is, nu maak ik ze elke maand ipv 1x per winter aangezien zl en ik het niet lusten. en voor haar maak ik ze met veeeel minder suiker.
    ook bruine bonen met gekookte appel en gehakt. vreet ze 1 1/2 portie van. eten we vanavond, en ik heb er helemaal zin in om haar er weer van te zien genieten!
    ook boerenkool ala mijn man (meer boerenkool dan aardappel) vind ze waanzinnig lekker.
    oh en zachte pompoen+cougette of mango prak.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Finley vindt alles heerlijk! Wat een verademing na Aiden die vanaf baby zijnde een moeilijke eter is.

10. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    M.aaike lust eigenlijk alles.
    Maar wat ze toch heerlijk vind en wel van kan door eten is courgette met doperwten en aardappel.
    En fruit is mango ook een favoriet :D .

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Croissantjes, beschuit, reepje bladerdeeg, bananen, mango, andijvie, spinazie, pompoen, spercie en snijboontjes vind ze allemaal heerlijk en gaan binnen no-time haar mondje in, maar waar ze echt fanaat van is en me er haast van zou beroven is vis! Haring, gerookte markreel, vissticks, paling, visfrietjes.

Ik moet er zo om lachen als madame met haar mondje open gesperd naast me staat. 'Whu-whu-whu' gaat ze dan oftewel: 'Je vis of je leven!':D

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Onze dochter vind alles eigenlijk wel lekker, ze heeft tot nu toe alles altijd opgegeten haha.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'voeding'

14. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik denk.. koekjes.. welke soort dan ook.. dat heeft ze vast van mama :D

Banaan, aardappels, patatjes(al gaat dat steeds minder snel naar binnen, eerst al het andere haha)
    En ze houdt vaak wel van alle soorten pasta/rijst.

15. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Hahaha herkenbaar. Het is soms ook net een klein vogeltje zoals ze met open mond staat te bedelen.

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier waren ze allebei al snel dol op olijven.

Deel Deze Pagina