Lego duplo

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door AnneThamar, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik wil graag voor mijn dochter het speelhuis van duplo kopen. Maar nu staat me bij dat er een maand in t jaar is met korting daarop. Wanneer is dat? :)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat verschilt per winkel, lijkt me. Er is geen 'officiele' site waar je Duplo kan kopen.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Mijn dochter heeft het duplo speelhuis voor haar tweede verjaardag gekregen, even googlen waar ze het goedkoopst zijn, scheelt soms zo 10 euro. Of wachten tot eind december ;)

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Ik dacht meestal oktober. Ik heb net ff gegoogled en kwam op oktober als duplo actiemaand voor 2013 = 25% korting. Ik weet alleen niet of het elk jaar is....

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Volgens mij in mei en oktober.

6. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Meestal is rond de herfstvakantie korting op lego. Ik weet niet of dat ook voor de duplo geldt.
    In de herfstvakantie is ook altijd dat lego-evenement (ik kom even niet op de naam)

7. Storm

Storm Niet meer actief

Volgens mij ook oktober.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oktober is sowieso in elke winkel korting op lego en duplo. Legoland ofzo is dan ook in jaarbeurs utrecht

9. AnneThamar

Ok dank jullie. Ik zag m bij bol voor 43 euro. Leek mij vrij goedkoop nietwaar? Dan zal hij in oktober nog niet veel goedkoper meer zijn denk ik.

Zag net de bonnen, ik heb vorig jaar oktober duplo gekocht voor dochter met 25% korting.

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    oktober is duplo maand

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
  12. AnneThamar

Wat bedoel je ikdus? Dat hij in oktober nog wel goedkoper kan zijn?
    Ik vind die trein ook wel erg leuk haha.

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Bij de T|op-1-Toys hebben ze meestal in september ook BTW-vrij. Scheelt ook 19%.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Er zijn een aantal speelgoeddingen die 1 (of 2?) maanden per jaar korting hebben.

Lego, duplo en little people hebben het in oktober.
    Beetje jammer gezien onze dochter eind september jarig is.
    We kopen dan soms wel alvast wat voor sinterklaas :)

15. AnneThamar

Bedankt ik ga nog even verder twijfelen nu haha

16. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Als je de tijd/geduld hebt, zou ik even wachten. In oktober idd Duplo korting. En verder komen de Sint aanbiedingen er ook weer aan. Wie weet krijg je dan nog korting op korting. Dit huis was vorig jaar bijv. ook in aanbieding bij Kruidvat.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Daar moet je wel heel goed mee opletten, want het gaat van de originele prijs af. Afgelopen jaar was ik erg oplettend en heb de mand ervoor gekeken wat de playmobile dingen normaal kosten die ik wilde hebben. Toen die 19% actie was waren de prijskaartjes rood in de top 1 toys en bleek dat alle prijzen eerst met 11/12% verhoogd waren. Ja zo kan ik ook 19% korting geven.

Dit jaar willen we weer playmobile en duplo geven (jarigen in oktober en januari en sint) en heb nu van een aantal dingen de prijzen al genoteerd om te vergelijken.

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb vorig jaar bij Intertoys in april met korting de Duplo trein gekocht, was toen 20 of 25% extra Korting op alles van Lego/Duplo.

Dus de tip: vooral even goed rondkijken op Internet naar aanbiedingen en de reguliere prijzen.

19. AnneThamar

Ja ik ga het eens even opschrijven ja, en straks in oktober alles ook goed vergelijken. Ik vind het een hoop geld maar ik weet zeker dat ze het geweldig gaat vinden. Ze speelt elke dag met haar duplo :)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja goed opschrijven, bij toysxl hadden we dus geluk op extra korting :D

Deel Deze Pagina