Ik wil graag voor mijn dochter het speelhuis van duplo kopen. Maar nu staat me bij dat er een maand in t jaar is met korting daarop. Wanneer is dat?
Mijn dochter heeft het duplo speelhuis voor haar tweede verjaardag gekregen, even googlen waar ze het goedkoopst zijn, scheelt soms zo 10 euro. Of wachten tot eind december
Ik dacht meestal oktober. Ik heb net ff gegoogled en kwam op oktober als duplo actiemaand voor 2013 = 25% korting. Ik weet alleen niet of het elk jaar is....
Meestal is rond de herfstvakantie korting op lego. Ik weet niet of dat ook voor de duplo geldt. In de herfstvakantie is ook altijd dat lego-evenement (ik kom even niet op de naam)
Oktober is sowieso in elke winkel korting op lego en duplo. Legoland ofzo is dan ook in jaarbeurs utrecht
Ok dank jullie. Ik zag m bij bol voor 43 euro. Leek mij vrij goedkoop nietwaar? Dan zal hij in oktober nog niet veel goedkoper meer zijn denk ik. Zag net de bonnen, ik heb vorig jaar oktober duplo gekocht voor dochter met 25% korting.
Nou daar vergis je je sterk in hoor LEGO Duplo Luxe treinset 10508 | Bart Smit wij hebben die geloof ik voor 60 euro gekocht. Bij de kassa kregen we nog extra korting, volgens mij foutje
Wat bedoel je ikdus? Dat hij in oktober nog wel goedkoper kan zijn? Ik vind die trein ook wel erg leuk haha.
Er zijn een aantal speelgoeddingen die 1 (of 2?) maanden per jaar korting hebben. Lego, duplo en little people hebben het in oktober. Beetje jammer gezien onze dochter eind september jarig is. We kopen dan soms wel alvast wat voor sinterklaas
Als je de tijd/geduld hebt, zou ik even wachten. In oktober idd Duplo korting. En verder komen de Sint aanbiedingen er ook weer aan. Wie weet krijg je dan nog korting op korting. Dit huis was vorig jaar bijv. ook in aanbieding bij Kruidvat.
Daar moet je wel heel goed mee opletten, want het gaat van de originele prijs af. Afgelopen jaar was ik erg oplettend en heb de mand ervoor gekeken wat de playmobile dingen normaal kosten die ik wilde hebben. Toen die 19% actie was waren de prijskaartjes rood in de top 1 toys en bleek dat alle prijzen eerst met 11/12% verhoogd waren. Ja zo kan ik ook 19% korting geven. Dit jaar willen we weer playmobile en duplo geven (jarigen in oktober en januari en sint) en heb nu van een aantal dingen de prijzen al genoteerd om te vergelijken.
Ik heb vorig jaar bij Intertoys in april met korting de Duplo trein gekocht, was toen 20 of 25% extra Korting op alles van Lego/Duplo. Dus de tip: vooral even goed rondkijken op Internet naar aanbiedingen en de reguliere prijzen.
Ja ik ga het eens even opschrijven ja, en straks in oktober alles ook goed vergelijken. Ik vind het een hoop geld maar ik weet zeker dat ze het geweldig gaat vinden. Ze speelt elke dag met haar duplo