Lievelingsspeelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Mijn zoontje is eigenlijk altijd al licht olifantofiel geweest :D, laat hem een olifant zien en hij is blij. Geef hem een bak met speelgoedbeesten, een puzzel, boekjes, en hij vist de olifant er onmiddellijk uit.

Zijn absolute favoriet in zijn Duplo olifant. Die moet overal mee naar toe, hij krijgt hapjes van David's eten, slokjes van zijn drinken, mama en papa moeten de olifant de hele dag kusjes geven, en hij loopt er de hele dag mee over alle meubels, terwijl hij constant 'huuuuuu' (want dat geluid vindt hij dat een olifant maakt) roept. Zo schattig en grappig.

Hebben jullie kinderen een lievelingsstuk speelgoed? En zo ja, wat?

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Auto's! En dan die kleine metalen autootjes.. elke week is er weer een ander favoriet.maar de wereld is niet compleet zonder;) moet ook overal mee naar toe, alleen mogen ze niet mee naar bed, daar hebben we de grens gelegd..
    We hebben er inmiddels ook een stuk of 30n, kosten gelukkig geen drol..

3. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Wat schattig! Ik zie het echt helemaal voor me!

4. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Dat herken ik! Mijn dochter heeft dat vanaf haar geboorte al gehad met giraffen (ze had een giraffeknuffel waar ze echt neit zonder kan)! Grappig is dat he!

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon speelt het liefst met zn tractors en is helemaal wild van schapen. Heeft een schapenknuffel en indd krijgt hapjes en er wordt verteld wat hij gedaan heeft en gaat doen en moet eigenlijk het liefst overal mee naartoe.

Onze dochter speelt het liefst met waslabels. Maakt niet uit waaraan ze zitten,ze zoekt ze op en frummelen maar .... Ze is ook dol op het waslabel van Bammetje (het favo schaap van mn zoon). Die is erggroot en wat steviger dus die kan ze goed vasthouden. Broerlief vindt dat niet altijd even leuk haha. Soms ook wel. Ziet er lief uit: ligt mn zoon met bammetje te knuffelen en dochter aan dat waslabel te frunniken hihi

6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.094
    2.591
    113
    Limburg
    Alles wat niet bedoeld is om mee te spelen:D

En wat er wel voor bedoeld is: Hij heeft van die kleine tuimelaartjes die rammelen, volgens mij heeft hij die al sinds hij een maand of 5 is, daar speelt hij nog het vaakst mee. Gewoon heerlijk rammelen, hoe meer lawaai, hoe beter (hij ramt ook graag met vanalles en nog wat op tafel, ik denk dat hij later drummer wordt:p)

7. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    op dit moment de box-slang, daar zitten 4 speeltjes aan, waarvan 1 met een belletje, 1 met kraaltjes, 1 die kraakt als je erin knijpt en 1 met zo'n piepje van een hondenspeeltje erin. Het belletje en de kraaltjes zijn favoriet, ze maait er langs met haar handje en maakt dan zo veel mogelijk lawaai! Het feest is helemaal compleet als ik dan een zacht kraak/ritsel boekje onder haar voeten neer leg, dan ligt ze met een big smile te schoppen en te maaien met haar armpjes, houd ze nu al zo'n kwartier vol achter elkaar, echt leuk om te zien!!

8. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Mijn dochter heeft het met katten. Er lopen er hier 2 rond dus misschien ligt het daaraan. Ze lacht altijd naar ze. We hebben een soortement activity kubus (die van de Hema) daar staan ook knopjes op met dieren die het bijpassende geluid maken. Zodra de kat wordt ingedrukt moet ze hardop lachen. Bij de andere dierengeluiden is ze stil.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ja, zo grappig, dat ze zo jong al zo'n duidelijke voorkeur kunnen hebben. Ik weet ook echt niet waar die olifantenobsessie vandaan komt, we merkten gewoon opeens dat hij altijd overal de olifanten uitvist. :)

Deel Deze Pagina