Hallo Ilja, Inmiddels geef ik al weer ruim 4 maanden BV. Met veel liefde zie ik die kleine erop groeien, super! Toch wil ik nu langzaam gaan afbouwen, het liefst zou ik hem wel elke ochtend zelf blijven voeden. Nu ben ik benieuwd hoe ik dat kan bewerkstelligen? (ik weet wel hoe ik moet afbouwen, maar ben vooral benieuwd of je 1x per dag melk geven in stand kan houden) Daarnaast merk ik dat Levi toch makkelijker de borst pakt dan de fles. Met de fles krijg ik er veel minder melk in. Soms weigert hij ook verder te drinken, terwijl hij pas 140 cc op heeft. Als ik hem vervolgens de borst geef, gaat 'ie daar wel vrolijk mee verder Het geeft me ook niet echt een gerust gevoel als ik een hele dag werk en hij zo weinig drinkt. (Ben bang dat hij dan ook minder goed zal gaan groeien...) Wat kan ik hieraan doen? Voor de volledigheid; Levi weegt nu 6700 gram en krijgt 4 tot 7 voedingen per dag. Groetjes Six PS: Alvast reuze bedankt voor je hulp maar weer
Eén voeding per dag kan heel goed. afbouwen totdat je één voeding over houdt. Veel kleintjes pakken beter de borst dan een fles. met name als ze dit gewend zijn. Blijf vooral oefenen met flesjes geven. Ook door anderen is een idee. Ilja