liever een gezond kindje, maar... toch een kleine voorkeur!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eeva, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hoi hoi :D

Ik ben het helemaal met jullie eens, gezondheid is het belangrijkste. ;)

Maar.... Ik heb wel een voorkeur. Eerlijk is eerlijk. Mijn oudste is een jongen, daarna komen mijn 3 meiden, dus het lijkt ons nu ontzettend leuk om het af te sluiten met weer een jongen. ;)

Ik doe er echter niks speciaals voor en ik laat het lot het maar gewoon beslissen. We zien wel wat ons gegeven wordt. ;)

En de enige theorieën die ik ken om het geslacht te beïnvloeden zijn idd. de Shettles Methode en een dieet dat de vrouw zou moeten volgen. Maar volgens mij zijn dit alleen maar theorieën en hebben ze dit niet echt wetenschappelijk kunnen onderbouwen. Dit betekent niet dat ze niet werken natuurlijk. ;)

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. :)

Groetjes SimplyMe

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    hee

Ik vind dit topic eigenlijk wel grappig, ik had het er toevallig van de week over met mijn vriend. die zei altijd zoals bijna elke man ik wil een jongen.

wij zijn nu langer dan een jaar bezig en zitten nu in de mmm en hij zei dus van de weken tegen mij, mop het maakt me niks meer uit als we maar zwanger kunnen raken en dan gezond.
    Ik zelf heb echt geen voorkeur maar dat komt denk ik ook omdat we voor ons eerste bezig zijn.....
    kan me wel voorstellen als je er al 1 hebt dat je sneller een voorkeur hebt....

Meiden wens jullie allemaal een hele goeie zwangerschap en hoop dat de rest heel snel zwanger wordt van een gezond kindje...

liefs

3. eeva

eeva Niet meer actief

Zijn er ook meiden die iets speciaals gedaan hebben, voor een jongentje of meisje? Tips... zijn welkom :):)

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    En daar geloof jij in?

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Je kan zelf het geslacht echt niet beinvloeden. Ligt trouwens aan de man maar ook die kan geen invloed uitoefenen.
    Ik heb zelf 2 jongens en we hopen dat we een derde kindje mogen krijgen en het geslacht eerlijk waar het maakt me niet uit. Met 2 jongens lijkt me een derde knul ook zo gezellig maar een kleine meisje lijkt me ook schitterend. Liefste gezond en mocht het kindje niet gezond zijn dan hoop ik dat het heel gelukkig met ons mag worden en wij met haar/hem.

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Toen ik nog aan de pil was wou ik het liefste een jongetje. Nu we er echt voor gaan droom ik steeds van een meisje. Eigenlijk maakt het me niet meer echt uit.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Je kan het niet beinvloeden. Heb nog nooit een wetenschappelijk onderbouwd onderzoek gelezen waaruit dat blijkt.
    Denk dat je stiekem best een voorkeur mag hebben maar laat het gewoon voor wat het is. De natuur bepaalt toch wel;)

8. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    hey , ik heb al altijd geweten dat je moet kijken in de nek van je laatste geboren kindje ... onder het haar in de nek.
    Is er een soort staartje zoals een V dan word het volgende een jongen , is het haar in de nek plat lijntje , word het een meisje :D ... kijk maar es , ik heb bij verschillende gekerken en het klopt echt!!!! :D xx

9. linnie89

linnie89 Lid

15 okt 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik wel leuk zou vinden als het een jongen is.
    mijn ouder hebben alleen kleindochters, en voor mijn man's kan is het wel leuk als de maan word doorgezet.
    Maar een meisje is ook netzo welkom

Wij doen er niets aan om het geslacht te beinvloeden, het is toch al een geluk als het raak is dan moet je al je kansen benutten om het te laten lukken.
    dus om de 2 a3 dagen zodat er altijd soldaatjes klaarstaan om het eitje te vangen;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vriendlief heeft voorkeur voor een jongetje, ik had altijd voorkeur voor een meisje. Heb echter het gevoel dat we een jongetje krijgen (terwijl ik niet eens zwanger ben ..) en eigenlijk maakt het me niets meer uit. Het lijkt me heerlijk om zwanger te raken en een kindje te krijgen.

Vrienden van ons hebben 2 meiden. Hij wil nu zo graag een jongetje dat hij geen geslachtsecho (hoe zeg je dat?) wil omdat hij bang is niet meer van de zwangerschap te kunnen genieten als hij weet dat het een meid wordt. Dat voelt mij dan wel weer heel extreem aan.. Maar goed is makkelijk zeggen als je het zelf niet hebt!

11. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ik wil al sins mijn 1ste een meisje :D maar tis een jongen geworden ;) was er zoooo van overtuigd dat nen meisje ging zijn he :D Niettes , dus daar ging mijn geplande naam ;)
    Maar tis echt nen wonder op zich he nen kindje op de wereld zetten, hij was zooo speciaal:) dus ik meeeeeggaaaa blij dat het een jongetje was :D , maar nu het 2de mag toch nen meisje worden ze :D , loop al in de winkels tussen het roze babykledij onbewust en ben nog nie eens zwanger:D lijkt me ook tof he , nen meisje kan je zooo cute kleden:) succes xx

Deel Deze Pagina