Ik denk niet dat we mensen veroordelen,maar een mening geven. Er is zoveel bekend over het roken tijdens de zwangerschap, dat je toch wel kunt beseffen dat het beter is om te stoppen? En denk maar niet dat ik makkelijk praten heb, ik heb zelf ook stevig gerookt een pakje per dag, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik geen sigaret meer aangeraakt en nee dat ging niet makkelijk maar het idee dat het om de gezondheid van mijn kleine ging hield me ervan af.Ik ben ontzettend sagerijnig geweest enz enz maar na 2 weken was het over het is een kwestie van doorzetten! Vind zoiezo dat als je zwanger wilt worden dat het beter is om te stoppen met roken,tuurlijk kan het gebeuren dat je per ongeluk zwanger raakt en het dus de eerste weken niet wist. De 1 vind het kinderachtig dat mensen erop tegen zijn dat vrouwen roken tijdens hun zwangerschap en dit uitspreken de anders vind mensen kinderachtig omdat ze blijven roken tijdens hun zwangerschap.
Nou ik wil je wel vertellen wat mishandeling is? Iedere dag een stoel op je kop krijgen, je pa en ma die je uitschelden, een pa die je keel dicht kneep.... Nou beter gewoon als ze dan een peuk opsteken hoor! Liever roken dan in elkaar gebeukt worden!
O ja dan moet jij eens naar het filmpje kijken hoe een ongeboren foetus reageert wanneer de moeder een trekje van haar sigaret neemt! Ik kan het filmpje niet meer vinden maar als iemand dit filmpje kent en weet waar hij te zien is mag deze de link hier gráág neerzetten.
ik heb dat filmpje dus oiok gezocht en kan het helaas niet meer vinden...en ik ken hem dus ook..vreselijk als je dat ziet! Ik vind het dus ook mishandeling en niets minder!
nee en das jammer.....want als je dat filmpje ziet,dan raak je NOOIT meer een sigaret aan, tenminste mag ik hopen.....
beter een sigaret dan in elkaar gebeukt worden? net alsof het de keus is tussen die 2! Ja als ik mag kiezen, kies ik voor de sigaret. Maar de ouders hebben toch niet de keus tussen OF een sigaret nemen OF hun kind in elkaar slaan? Het is allebei niet goed. Dit is gewoon de omgekeerde wereld van die reclame: Maar ik rook niet! Ja en? Als je het ene goed doet, geeft dat je niet het recht om wat anders verkeerd te doen he.
JUUST! Wij mama's moeten onze kids beschermen en niet pas als ze geboren zijn! Veel mama's vergeten nogal eens dat de kids in de buik ook bescherming willen....
Ja sorry hoor maar als jullie al geen stress hadden wekken jullie het hier wel op ! Vind het zwaar lachwekkend... Lekker boeiend wat andere doen... zolang je van jezelf toch weet dat je goed bezig bent?
zeker boeiend wat andere doen,maar als ze hier neer gaan zetten hoe en wat,ja dan kun je verwachten op reactie's
Jaa oke maar al 16 pagina's vol echt zware stress volle reacties en hoogoplaaiende gesprekken vind ik wel een klein beetje overtrokken hoor
Volgens mij zijn het alleen de laatste 3 a 4 pagina's pas. Daarvoor was het volgens mij niet echt gestresst.
Haa mogen jullie op mij gaan fitten, boeit me niet. Ik rook zelf ook niet maar vind de vergelijking met mishandeling nergens op slaan. Ja, ik weet hoe t jaren gegaan is bij mij thuis en mijn ouders hebben beide gerookt en daar heb ik zelf niks aan overgehouden maar aan de mishandelingen echter wel helaas.