DE Waardepunten, hoe meesturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ladies, wie o wie kan mij helpen?

IK heb net een Senseo bewaarblik besteld op www.de.nl en ik heb aangegeven dat ik het wil betalen met mijn gespaarde waardepunten. Ok, bestelling is door, ik heb het bestelformulier uitgeprint. Maar wat nu? Er staat op het formulier dat ik die moet opsturen met de gespaarde punten. Maar 1600 punten bijvoegen, dat wordt een heel pakket! Komt dat dan wel goed aan? En daar moet ik zeker ook heel veel porto weer voor betalen.. Help...

Btw: Als er nog iemand punten overheeft, ik houd me aanbevolen.. :)

2. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Als je ze gebundeld hebt in het aantal punten wat zij willen hebben. (precieze aantal weet ik even niet meer)n dan meot je het idd gewoon in een enveloppe doen end an maar hopen dat het eerlijk aankomt. Maar ja met 1600 punten zal het wel een klein pakketje worden. Of een goed bubbelenveloppe misschien past dat ook. Succes ermee.

3. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    er word altijd aangeraden om ze aangetekend te versturen, maar eerlijk gezegd word het dan nog een duur bewaarblik.

dus als ik jou was zou ik het ophalen in een de winkel, mits er 1 in de buurt is natuurlijk.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, en wie gaat al die waardepunten tellen dan om te kijken of het er echt wel 1600 zijn? :)

5. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ze wegen de zegels en aan de hand daarvan weten ze of het er genoeg zijn. m.a.w. 10 of 20 punten minder zal niet opvallen.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He verdorie, daar gaat mijn lol! Ik zag al helemaal voor me dat er een oud grijz mannetje met een te klein brilletje en een nachtlampje aan alle zegels aan het tellen was :)

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb me bedacht; ik ga het ophalen in de winkel. Allereerst is het een heel gedoe en ook duur om die punten te versturen. En dan moet je ook nog eens 990 punten bijvoegen voor de portokosten alleen al (terwijl het blik zelf 600 punten is). Zonde voor mijn punten, daar kan ik iets anders voor krijgen in de winkel.
    Dus het wordt weer eens een dagje winkelen in Utrecht met als einddoel de DE winkel.. Arme hubbie.. hihihihihih

Anyway, bedankt voor het meedenken! Hier kan een slotje op..

Deel Deze Pagina