17 weken down en niet zwanger voelen,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje123, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Zit nu in een rotperiode van de zwangerschap, vind ik dan.

Ben nu 17 weken, voel me niet mijzelf en heb erorm last van mijn hormonen. Ben down, emotioneel en bang. Ook voel ik nog niets en heb ik nog geen buik, waardoor je iedere keer bang bent dat het hartje is gestopt. Niet het gevoel dat je zwanger bent.

Heb ook net een vruchtwaterpunctie achter de rug en hebben een goede uitslag gekregen, maar ben zo bang dat daarna toch nog iets mis is gegaan door de punctie.

Ik weet wel dat bij mijn vorige zwangerschap ik rond deze tijd mij ook niet zwanger voelde en bang was dat het was gestopt.
    Hebben meerdere vrouwen dit

Gelukkig heb ik woensdag een afraak bij verloskundige,kan ik in elk geval weer de bevestiging van het hartje horen.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je na een vruchtwaterpunctie even wat banger bent ivm de evt risicos die het mee kan brengen.

Maar dat downe gevoel heb ik ook wel op zijn tijd hoor. De ene dag ben ik super vrolijk en wil ik en kan ik de wereld aan. De andere dag heb ik geen zin om op te staan en kan overal wel een bom opgooien. Ook dagen dat ik alleen maar kan janken en vreselijke zelfmedelijden heb....

Zullen wel de hormonen zijn.

Ook ik ben vaak onzeker hoor, en zoek dan overal geruststelling. Nu ik de kleine dagelijks voel gaat t wle iets beter moet ik bekennen.

Het is gewoon een heel spannend iets een zwangerschap, en ik blijf erbij het is een wonder elke keer weer!!

Bespreek je gevoelens met je verlos, mij helpt dat elke keer relativeren!! Sucses!

Deel Deze Pagina