Liever niet te close..!?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nannie87, Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    De eerste 12 weken heb ik het een enkele keer gedaan, was vreselijk moe en misselijk. Na twaalf weken was mijn angst dat het mis zou kunnen gaan een stuk minder. Nu heb ik zelfs weer veel zin. Maar er zijn wel standjes die ik niet durf, omdat die normaal al ietwat gevoelig zijn. Knuffelen vind ik nog net zo lekker als daarvoor.

2. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sex? Ja, heerlijk! Maar wel als ik niet te moe ben.
    Knuffelen? Heel zachtjes en teder, anders hoeft het voor mij niet.
    Zoenen? Neuh, doe mij maar een kusje, dat vind ik meer dan zat.

Hahahahaha, ik lees het terug en denk: Ik heb ook last van die hormonen!

3. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Hier is t ook erg rustig... Als we 1 keer per week halen is t al heel wat! In het begin van de zwangerschap niet hoor, toen ging het het net zo vaak als ervoor...
    Nu word ik niet nat en ook niet opgewonden, dus is het ook minder lekker soms zelfs pijnlijk. Ik hou enorm van knuffelen, dat is niet veranderd!

4. bloempje27

Apr 8, 2007
    96
    0
    0
    Laat mij maar met rust hoor. Een kus en een lekkere knuffel dat ALTIJD, maar sex nee geen zin of te moe. Zeker de laatste weken. Komt wel weer na de bevalling.

5. debs

debs Actief lid

Nov 19, 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    gelukkig ben ik niet de enige... laat mij maar met rust. Ik vind mezelf ook niet echt aantrekkelijk.

voor mijn vriend hoeft het eigenlijk ook niet op het moment. hij is te bang dat het kwaad kan voor de kleine.
    Hij weet wel dat het niet zo is... maar ach zolang we er allebei niet zo'n behoefte aan hebben... niks mis mee toch?

6. Niet meer actief

Zo herkenbaar, vreselijk! Het lijkt alsof ik helemaal geen libido meer heb... Ik wil er ook nooit aan beginnen en heb medelijden met mijn ventje :(

Nu zie ik pas dat de meeste dames die reageerden wel verder zijn in de zwangerschap, dan zal het bij mij wel vooral door de moeheid en misselijkheid zijn denk ik.

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    totaal geen zin in sex.
    redenen?
    te moe,
    buik in de weg,
    geen zin.

zielig voor me vriend vind ik het absoluut niet.
    Wij, als vrouw, moeten al zat ellende doormaken tijdens het zwanger zijn en bevallen...dan moet hij maar even zonder sex doen hoor.

Gelukkig vind mijn menekke het niet erg en is ie al tevreden met een knuffel en een kus ;)

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje durfde ik in het begin niet, na een aantal weken wou ik het liefste elke dag sex hebben. Ik heb dat tot het einde gehad. Ik wou juist meer tijdens de zwangerschap. :oops:

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,193
    35,894
    113
    toen ik nog zwanger was had ik de gehele zwangerschap geen enkele behoefte aan intimiteit. Ook niet een knuffel ofzo. Vond het heel erg voor mijn vriend en begon zelfs te twijfelen aan mijzelf. Maar het waren allemaal hormonen, want nu is de zin in knuffelen en sex weer helemaal terug.
    (al ben ik nog wel vaak te moe, maar dat geldt ook voor mijn vriend)

10. Anique

Anique Niet meer actief

Bij mij is het zo dat ik best vaak seks wil, maar altijd op de verkeerde tijdstippen. We werken allebei overdag en s'avonds dan ga ik na het eten het liefst direct naar bed, en dan hoeft het voor mij niet meer want s'avonds is er weer die misselijkheid en ben ik dus echt moe!
    Knuffelen vind ik soms wel fijn, maar als ik me misselijk voel niet.

Share This Page