He Allemaal. Vraag me af wat normaal is. Hoe snel kwam jullie ongi de eertste keer na het stoppen met de pil? xx
ben nu pas 5 dagen overtijd, maar ben behoorlijk ongeduldig. Hoor echt verhalen dat sommige meiden wel 6 maanden niet ongesteld worden.
Ik ben 1 januari gestopt met de pil.. eind januari 1e ongi.. daarna hele tijd niet meer.. In Mei een halve dat een bloeding gehad geen menstuatie volgens mij... En sindsdien niet weer... Ik hoop voor je dat het bij jou anders gaat.. Succes
Helleuuu...ik kreeg eerst een ontrekkingsbloeding. Daarna duurde het 32 dagen. Zit nu in ronde 2 ben benieuwd wat het nu gaat worden
Ik weet het nog niet. Ik zit in mijn eerste ronde en ik zou a.s. woensdag mijn 1e `normale` nod moeten krijgen. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Ik ben net als jij heel erg benieuwd of mijn cyclus al direct weer regelmatig zal zijn. Ik ben altijd wel heel regelmatig geweest!! Liefs Liselotte
Ik ben in de eerste week van een nieuwe strip gestopt en werd op de tweede dag gruwelijk ongesteld, met alle klachten van dien... 4 dagen lang. Nu is het afwachten wanneer ik weer ongesteld word...
Na de laatste pil bloeding werd ik gewoon keurig na 28 dagen ongesteld en zo gaat dat elke maand (helaas!)
ikke na 24 dgn {wat al heel kanp was want voor de pil was ik supe ronregelmatig! hahaha} en nu zit ik in ronde 2. 29 juni is mijn NOD ben benieuwd
Ik ben bijna 2 jaar terug gestopt met de pil (kreeg daarna een koperspriaal) en bij mij duurde het 5 maanden voordat ik weer voor het eerst ongi werd!! Ik wist niet wat me overkwam , maar weet imiddels dus dat het het ontpillen was bij me... Liefs Rena