Liezen geirriteerd..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klijntjuh, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Heel stom, maar ik heb heel erg last van geirriteerde liezen!
    En randjes van ondergoed doen dan al helemaal pijn!

Het is zegmaar zo dat het de hele tijd vochtig is, en nu helemaal rood, bultjes e.d.
    Ik smeer er sudocrem op, en dat verzacht, en slaap zonder ondergoed aan, maar dan nog droogt het niet, omdat ik niet meer op mijn rug kan slapen, en sinds ik zwanger ben zweet in mijn slaap, en ook bij mijn liezen dus zweet wat niet droogt..

Beetje gaar verhaal zo, maar misschien heeft iemand tips?
    Ik draag katoenen ondergoed, luchtige jogging-broeken en geen strakke of knellende ondergoed of broeken, dus daar ligt het niet aan.

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Is helemaal niet zo gek hoor dat je dit hebt. Ik ging in de nachten ook veel meer zweten.... en als je dan een plek hebt die niet meer wil droigen, tsja dan gaat je huid stuk....

beetje maizena erop doen, daar droogt het tenminste goed van in
    (kun je namelijk ook doen bij hevige luieruitslag bij je kindje)
    verder beetje vettig houden met de sudo is prima!

3. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Dacht inderdaad al aan iets van talkpoeder o.i.d.
    Moet ik maar even gaan halen dan ;)

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    En misschien dan een boxershort aan, wel vak katoen, maar dat je huid 's nachts niet tegen elkaar kan plakken (als je op je zij ligt, met je benen tegen elkaar).

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb presies hetzelfde! Vorige week begon het met een huiduitslag (pukkeltjes) in mn liezen en nu is 't helemaal rood en pijnlijk. Ik draag idd ook alleen katoen ondergoed zonder kantjes, slaap 's nachts bloot. Sudocreme helpt hier ook wat, maar overdag niet. Moest vanmorgen naar de huisarts ivm een schimmelinfectie die niet wegging en heb canesten creme gekregen, ik mocht ook mn liezen ermee doen om te kijken of dit helpt...

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier precies hetzelfde! bleek bij mij uiteindelijk ook een schimmel te zijn.. was wat doorgeslagen zeg maar...;) de antischimmel creme van de huisarst helpt prima! het is bijna helemaal weg! dus even bellen...

sterkte ermee!!

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Gouda
    Dan ga ik wel even bellen..
    ;)

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik heb het ook gehad in de laatste weken. Uiteindelijk is dit zelfs een schimmeltje geworden. Om get droog te houden en te zorgen dat mijn onderbroek niet zo schuurde heb ik een hydrofiel washandje in mijn ondergoed gelegd die aan beide kanten uitstak. Dit verlichte voor een groot deel mijn klachten. Sterkte ermee.

9. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hier erge last van gehad in de zomer, je hebt van die sloggie broekjes die langere pijpen hebben. Dus niet een boxer. Bij mij hielpen die heel goed...

Deel Deze Pagina