Toverwater efteling, wie helpt zoeken?

Discussie in 'De lounge' gestart door MnnW, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    We zijnznet terug van een weekendje efteling. Bij de pannenkoek konden de kinderen 'toverwater' bestellen; een klein plastic bekertje waarin een led lampje ging knipperen als ze er water in tapten bij de magische kraan. Superleuk en alle kinderen aan het water! En het leek me leuk als traktatie als Y jarig is...

Weet iemand waar je dit soort bekertjes kunt kopen? Iemand goed in zoeken bij Ali?

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh die zijn leuk!

Ik lees mee:D

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
  4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb zoiets gehaald bij de flying tiger. Das een soort luxe action. Kostte een eurootje of vier. Dat was ergens in november.

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    20 STKS Nieuwe aantrekkelijke Bar Party Decoratie led gloeiende party bril, plastic knipperende cola drinken party verlichting cup met batterij
    http://s.aliexpress.com/VZjEvE7z?fromSns=
    Even kijken of de link het doet.

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Xenos had ze vroeger igv

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik lees even mee, leuk zeg

8. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Ik heb zo'n cocktail glas, super leuk!
    Alleen de mijne heb ik van een bedrijfsfeestje

9. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
  10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    https://www.megatopper.nl/lichtgevende-glazen

Niet alleen leuk maar werken soms ook therapeutisch. Althans, voor mijn dochter. Ze is best een piekeraar dus een aantal jaar geleden zo'n glas voor haar gekocht. We hadden de afspraak dat als ze ergens mee zat ze haar 'magische glas' zou vullen, ze haar zorgen met me zou bespreken en dat het glas die weg zou nemen zodra het lampje uitging. Werkte perfect hier!

Rizzoli, DastyQueen, owly en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

13. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

nou TS wil ze als traktatie....dan tikt het aardig door;)
    En ik zou dat ook niet 'zomaar' kopen voor mijn kinderen.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dan nog: 2,75 per kind met een kinderpartijtje, dat zijn misschien 6 kinderen? 8? ik neem aan eenmalig verzendkosten....Ik neem aan dat TS zelf al begreep dat dit soort bekers geen 50 cent kosten.

Maar goed, de een is de ander niet, je kunt het ook met de kinderbijslag doen, dan is het "gekregen geld" en kost het je eigenlijk zelf niks.

* edit: lees voor traktatie. dan gaat het om meer kinderen. dan nog ga ik er vanuit dat TS begrijpt dat dit een iets wat duurdere traktatie zou worden.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou de Efteling eens mailen, denk niet dat ze je dat willen verkopen op deze manier, maar je weet maar nooit.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    TS heeft het over een traktatie en dat is neem ik aan voor de hele klas. Dus 20 tot 30 keer 2.75, dat vind ik wel veel geld... Maar het klopt dat je niet kan verwachten dat zoiets 50 cent kost.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik had het al verbeterd in mijn post. ;)

En natuurlijk is het niet supergoedkoop, maar ik neem aan dat iemand dat vooruit weet toch? Ik snap gewoon niet zo goed waarom het erbij gezet moet worden wanneer iemand dit vraagt in een topic. Want dat is toch de vraag helemaal niet?

Daarbij gaf vitamientje de link voor 20 stuks voor nog geen 40 dollar incl verzendkosten.

18. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
    Wat andere ook al aangeven het kan dan aardig duur worden en het waren vanaf prijzen, de een trakteert misschien voor 100 euro de ander voor 10 euro... Maar ik las ook al dat dit niet was wat TS zocht, dus maakt het ook niet uit.

19. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
    Jij maakt een soort issue dat ik de opmerking maak dat het niet heel goedkoop is... het viel mij gewoon op bij het product ca. 3 euro per glas is en dat verder zoeken dan nog handig is...dat ze misschien bij bijv. Aliexpress goedkopere zou kunnen vinden. En zoals dus ook vitamientje goedkopere heeft gevonden. Al wil TS voor 1000 euro aan de kindjes in de klas van haar kind trakteren maakt mij niet uit, het is mijn geld niet.

mamabri vindt dit leuk.
  20. mamabri

mamabri Niet meer actief

maar duur vind ik het dus ook niet, om heel eerlijk te zijn. Ik weet niet hoe bij iedereen de traktaties zijn, maar hier is het wel gebruikelijk om "iets" te geven. Bijv een beker met de naam van alle kinderen erop en daar dan snoepjes/popcorn/fruit in te doen. En wanneer je dus 28 bekers moet maken met alle namen van klasgenootjes ben je dus ook al gauw dit bedrag kwijt.

Deel Deze Pagina