Idd de bloedvlekken met koud water en zout verwijderen voordat je het wast (tsja, heb best vaak bloedvlekken )
Kan bij de supermarkt maar dan betaal je een vermogen voor een paar zakjes. Een toko is beter, daar koop je een doos voor een paar euro.
ga ik morgen proberen, was van plan een cake te bakken! mijn tip... champignonnen snijden gaat super snel in een eier snijder! beddengoed na het wassen vochtig op het bed doen (wel paar uur voor je naar bed gaat) dan hoef je het niet te strijken. appels voor de appeltaart snij ik niet in stukjes maar hak ik fijn in de keukenmachine. Scheelt super veel tijd!
Gewoon azijn wat je ook in de keuken kan gebruiken. Een fles van volgens mij onder 40 cent. Stuk goedkoper dan wasverzachter hahaha. 2 in huis met een gevoelige huis dus wasverzachter is geen optie. Staat nu sinds een paar weken naast de wasmiddel, mijn zwarte was had een luchtje als ik het niet direct uit de wasmachine haalde, numet de azijn is het frisser en geen nare luchtjes. Omdat een fles toch niks kost gooi ik overal een scheut bij. Ook de 60/90 graden was voelt frisser.
Als je een baby hebt die worteltjes gaat eten.. die vlekken gaan eruit door de kleding in het zonnetje te leggen..
Oprechte vraag: Beddengoed strijken? Zijn er mensen die dat doen? Na een nachtje slapen zitten de kreukels er weer in. En daarbij, wat een werk moet dat zijn!
Oprechte vraag: Beddengoed strijken? Zijn er mensen die dat doen? Na een nachtje slapen zitten de kreukels er weer in. En daarbij, wat een werk moet dat zijn!
dat deed ik voorheen wel elke week tot ik deze truc ontdekt heb! en na een nacht slapen spuit ik mijn bed in met een mengsel van wat wasverzachter en water, strijk het glad met mijn hand en in de middag zie je geen kreukels meer
Kleding die eigenlijk gestreken moet worden even kort opwarmen in de droger en daarna strak opvouwen.
dat doe ik tegenwoordig met spijkerbroeken en jogging pakken inderdaad. Je moet het jezelf een beetje makkelijk maken.
Ecolinevlekken haal je uit kleding door het een nacht te laten weken in melk en daarna te wassen. Shirts e.d. niet opvouwen maar aan een hangertje in de kast; gelijk uit de wasmachine aan een kledinghanger scheelt een hoop tijd! (Wel eerst laten drogen en dan pas in de kast natuurlijk) Kipfilet in stukjes maken gaat met een schaar echt veel makkelijker en sneller dan met een mes. Je kunt testen of een ei nog goed is, door hem in een maatbeker o.i.d. met water te leggen. Als het ei zinkt, ks hij nog goed. Een gourmetstel krijg je makkelijk schoon door overgebleven pannenkoekenbeslag over de plaat te gieten.
En als hij op zijn punt gaat staan (op de bodem) is hij nog wel goed, maar moet je hem wel dezelfde of volgende dag gaan eten. Anders is hij niet meer goed.