Jaja dit is het 2e topic wat ik nu maak ja, maar dit is dit keer echt een serieuze. In de avond heb je dat programma met die sterrenlezers. En dan bedoel ik niet die programmas met voorovergebogen vrouwen op banken, maar echte "sterren" lezers. Die die kaarten trekken, a(ar)stronomen. Nu heb ik dat 3 keer gezien, en dat schijnt live te zijn want je kan bellen naar zo'n nummer en dan krijg je die mevrouwen op tv aan de lijn. Maar wat me nu opviel. De 3 keer dat ik dat heb gezien, hoor ik 3 keer pecies hetzelfde. Het was gewoon precies hetzelfde riedeltje. Dezelfde mensen die belden met dezelfde verhalen en dezelfde tips. Dat hebben mensen toch door? Dat zouden die programmamakers toch door moeten hebben? Of kijken daar echt alleen maar infantiele eenzame damhertjes naar? Alle 3 de keren dat ik dat op de achtergrond hoor, belde er een oude mevrouw die der man was overleden. Alle 3 de keren zegt ie tv mevrouw: "hij zorgde erg goed voor de kinderen, hij is trots op u, u moet niet verdrietig zijn" En die oude mevrouw; "jaa, jaa, dankuwel hoor" Echt ongelofelijk, want een kontnaaiers zeg. -1 voor sbs6
@Devil Dat is hetzelfde bandje Die vrouw komt volgens mij uit Brabant.. En ik geloof er ook geen Reet van hoor!
uhmm even dit dit is nep heb zelf voor zo'n bedrijf gewerkt zijn allemaal huisvrouwen met bijbaan als thuiswerk dus trap hier niet in!
ja, ik vond het alleen zo opmerkelijk dat hetzelfde bandje gewoon steeds wordt gebruikt. Dat valt toch op
ja klopt maar das hetzelfde als met s'nachts die erotiek gedoe da zijn ook gewoon huisvrouwen haha maar er zijn er zoveel die erin trappen dit is allemaal nep!
Voor het geval ik weer iemand tegenkom die op zoek is naar thuiswerk, weet ik wat ik kan adviseren. geweldig Dat vraag ik me ook af bij meerdere van dit soort bel-programma's. of de bellers niet gewoon onderdeel zijn van het circus...
Oh, Devil... ook even heel serieus Als het echt zo erg is.. heb ik wel een bedje over voor jouw zoontje, en zat werk om te doen 's nachts Hoef je niet meer naar die suffe programma's te kijken
ik snap deze niet. Luc ligt om 19;00 uur op bed en overdag heb ik alles al klaar. Als ik zit te ZP'en en ik hoor achter me op de tv steeds hetzelfde, vind ik dat vaag. Ik vind het erg dat die mensen zo vet genaaid worden. maar ik snap je reactie niet helemaal
hahaha was een geintje hoor. Ik dacht dat je je zo dood zat te vervelen dat je zelfs naar die programma's zit te kijken
ooh neuh, al zit ik wel ziek thuis en das wel saai ja, maar kijken doe ik niet, hoorde het steeds op de achtergrond.
ja die werken allemaal bij dat bedrijf en die maken samen zo'n filmpjes en bij die erotiek filmpjes zijn prostiuees hoe je t ook typt whahahaha
is ook erg heb genoeg verhalen gehoord gewoon zielig soms mensen die sturen een sms wij krijgen het thuis op pc via een scherm te zien typen iets terug. zo gaat dat in dat wereldje!
Maar moet jij dan een horoscoop verzinnen voor die mensen, of hoe werkt dat? (nu ben ik echt benieuwd )