clomid en bijwerkingen/ depressieve gevoelens...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas26, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Meiden, wie kan me asjeblieft helpen met het beantwoorden van deze vragen:

Als je wel clomid hebt gebruikt én veel last had van bijwerkingen als depri gevoelens, je erg somber voelen... hoe lang duurde het voordat dat weer over ging? Een aantal dagen/ tot je ongi ?

Als je clomid gebruikte en geen eisprong had gehad, kreeg je dan uiteindelijk wel een menstruatie? (en zo ja, na hoeveel dagen?)

als je clomid gebruikt hebt en je daar depri van voelde maar geen menstru kreeg, wanneer gingen de depri gevoelens weg?

Zal het even toelichten, ik heb clomid gebruikt, geen eisprong gehad, zit ergens rond dag 36 en voel me sinds begin van clomid echt zwaar zwaar klote....! Nu kan ik aan de provera om ongi op te wekken, maar daarvan voelde ik me tijdens de laatste kuur ook al vreselijk (kon heel weinig hebben, heel snel geïrriteerd etc.) dus ben bang dat dit het alleen maar erger zal maken. de gyno is hier niet erg duidelijk over (kan, kan ook niet...) Wilde dus wachten op menstruatie, maar ja hoe lang zal dat duren...? vandaar dat ik erg graag jullie ervaring hoor, hoe lang je je kl#te en niet jezelf voelde van de clomid, en wanneer dat weer wegging...

Ik heb dit stukje ook in 2 topics gepost, ik wil zo graag weten welke ervaringen er zijn. Zit er zó doorheen... :(

Groetjes, en vast bedankt voor het lezen/ antwoorden

Sas

2. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hoi Sas..
    och meid wat vervelend en wat ontzettend rot die hormonen.
    Helaas herken ik het heel goed, ik werd ook erg depri van clomid en bij mij bleef dat helaas best lang hangen. Ik heb uiteindelijk 3x clomid gebruikt en toen hebben wij aangegeven dat we dat niet meer wilden en zijn toen overgestapt op spuiten van puregon.
    Van provera had ik eigenlijk ook altijd veel klachten..eigenlijk kan ik nu zeggen dat ik de 2,5 jaar dat wij in de MMM niet mezelf ben geweest.

Mijn advies voor je: vraag om andere medicatie en slaap veel, ik merkte dat ik daar echt van opknapte!

Sterkte meid!

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Jeetje wat rot dat je je zo voelt Sas.
    Ik heb om mn ongi op te wekken primolut gehad voor 7 dagen. Dat waren 7 dagen hel. Voelde me niet lekker misselijk, snel geirriteerd.
    Vervolgens heb ik 5 dagen clomid 50 mg gebruikt.
    Op zich had ik daar niet zoveel bijwerkingen van toen ik het slikte. Alleen de afgelopen paar dagen ben ik behoorlijk chagrijnig, boos, verdrietig. Zit vandaag op dag cd 15. Denk dat het ook komt, omdat mn eitjes niet zijn gaan groeien. Ook daar kan het natuurlijk mee te maken hebben.
    Je hebt zo'n hoop dat het gaat lukken met de clomid. Dat die rotzooi in je lichaam stoppen allemaal niet voor niets is geweest. Als dat dan wel blijkt is het natuurlijk ook wel om je somber door te voelen.

Ik denk dat ik ook gewoon weer aan de primolut moet om weer een ongi op te wekken. Daar zit ik al behoorlijk tegenop. Heb namelijk PCOS en ik word niet vanzelf ongi.

Is dit de eerste ronde clomid voor jou? En hoeveel mg heb je?

Als ik me rot voel ga ik poetsen of een paar afleveringen van dvdbox deperate housewives kijken ;) En praat erover met je mannetje.
    Moet zeggen dat ik er steeds meer over nadenk om het aan mn ouders en vriendin te vertellen, zodat ik bij hun ook mijn hart kan luchten en zij ook weten waarom ik soms zo stil en chago ben.
    Heb jij het aan iemand verteld?

Liefs

Deel Deze Pagina