Hallo meiden, Ik ben gisteren door iemand gependeld. Doormiddel van een foto van mij die ik haar had opgestuurd. De vraag was of ik nu zwanger was. Ze had mijn foto gezien en ze kreeg direct hartkloppingen en ze zegd dat er een wonderdtje in mij aan het groeien is. Ze denkt ook dat ik vrijdag een positieve test zal krijgen. Geloven jullie hier in? Liefs ramoontjuh
ja ik geloof daar wel in... hoewel ik vind dat je er niet mag naartoe leven.ik vind het vooral spannend en leuk om te laten doen. succes en hou ons op de hoogte
Ik hou jullie op de hoogte en ik heb ook zoiets van ik zie wel wt er gaat gebeuren. Ik klam me er ook niet aan vast hoor
Spannend. Ik geloof er wel in! Mijn zwager die wist de eerste keer al dat ik zwanger was en nadat het een BBZ bleek zei hij eens op een dag: Volgende maand ben jij zwanger... En ja hoor! Hij had gelijk.
Wrom spannend? oke............................ Anyway......ik geloof er zeker in, doe het zelf ook, MAAR het blijft pendelen, je zit er ook wel eens naast.