Lifter meenemen?

Discussion in 'De lounge' started by moonlight159, Feb 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Vandaag zag ik weer een stel lifters staan.

Nu ben ik nieuwsgierig, zijn er hier wel eens leden geweest, die een lifter mee hebben genomen of zelf wel eens gelift hebben?

Zelf zou ik het niet doen!

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Nooit een lifter meegenomen, was het eigenlijk ook niet van plan. Zeker niet als dochterlief achterin zit! Ik durf het gewoon niet aan, je zal maar net die ene gek treffen die rare plannen heeft. Dan laat ik de lifter liever staan voor diegene die meer lef heeft dan ik.

Ik heb zelf overigens ook nooit gelift, ook dat ben ik niet van plan. Ik verzin wel wat anders.

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb wel eens met mijn ex gelift. Portemonnee gestolen (geen mobieltjes toentertijd) in een groot pretpark en we moesten toch thuiskomen. Was wel eng hoor.

Ik zou zelf geen lifters meenemen (heb ook geen auto :p ), heel dubbel dus haha.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb alleen in de storm een keer een oude man thuis gebracht die man waaide bijna weg en had zich helemaal vast geklamt aan een lantarenpaal.

Maar echt lifters.. Nee

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee!! Ik kijk misschien teveel films, maar ik wil graag levend thuiskomen ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zou het zelf niet durven.

één keer zelf gelift maar was niet meer zo eng toen de auto eenmaal stopte. Bleek politie te zijn haha. ( die trouwens veel te hard reden maar ons wel netjes thuis hebben afgezet )

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou het ook niet zo snel durven.. Ben nogal bangig aangelegd.
    Maar een van mijn vrienden is vorige zomer al liftend Europa doorgereisd en dat ging zonder problemen eigenlijk. Blijkbaar zijn er toch nog wel veel mensen die toch lifters meenemen :)

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ja hoor vaak genoeg mensen meegenomen en zelf ook regelmatig gelift als ik de bus gemist had

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Oh nee, absoluut niet!

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb in Australie wel veel gelift, en ook lifters meegenomen. Maar toen had ik nog geen gezin! Nu doe ik het niet meer, zeker niet als de kinderen erbij zijn.
    In Nederland of Europa eigenlijk nooit gedaan, ik vind dat als vrouw toch wel iets enger. Alhoewel je waarschijnlijk wel sneller mee wordt genomen :) (maar ik dan misschien juist weer niet... :p)

11. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Nee een keer vroeg mijn vriend aan iemand waar het benzinestation was, die man vroeg meteen of hij mee mocht rijden. Volgens mij was het een zwerver ofzo, mijn vriend wilde hem wel meenemen maar ik wilde het niet. Heb iets te vaak horror films gekeken.

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Nee, ik zou nooit vreemde mensen meenemen. Zeker niet als ik alleen in de auto zit.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Absoluut niet. Ik wil niet gemeen overkomen, maar veiligheid voor alles hoor. Mijn opa werkte vroeger bij de PTT en zijn collega had eens een lifter, is gelukkig goed afgelopen maar achteraf bleek dat de lifter wapens mee had en ze ook al eerder had gebruikt. Dus sinds ik dat hoorde wel freaked out haha. Is dus ook van alle tijden..

14. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,038
    3,862
    113
    Female
    Thuis
    Nooit gedaan.

Mijn moeder heeft voor mijn geboorte wel regelmatig gelift, totdat er een man was die in ene heel handtastelijk werd in de auto, want volgens hem wilde je dat toch als je als vrouw lifte :$:x. Het was dat hij de auto moest besturen, dus kon mijn moeder nog wegkomen.

15. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb gelift en lifters meegenomen. Beide niet alleen ;). Nooit iets engs meegemaakt trouwens. Wel mooie mensen ontmoet :)

(hoewel, wel een keertje in veel te korte tijd van de Ardennen naar Roosendaal gereist ... brrr ... dat was wel eng)

16. Flower72

Flower72 Bekend lid

Aug 23, 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Niet zo lang geleden nog een keer. Moest overdag een heel eind rijden en zijn moesten dezelfde kant op. Bleken twee Duitse studenten te zijn die Nederland verkend hadden en weer terug naar huis gingen.

Het was wel gezellig, tijd gaat zo ook een stuk sneller. Bleek dat ze al die tijd zonder problemen hadden kunnen liften en dat ze de meeste liften van vrouwen kregen.

Kreeg achteraf wel op mijn kop van mijn vriend, het ging om zijn auto van de zaak en staat in het contract dat je geen lifters mee mag nemen (oeps)

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nee, zou het ook niet durven.. 1x stond er op een stille weg vlak bij ons huis echter een vrouw te zwaaien (s avonds om 11 uur) , die haar auto niet gestart kreeg. Maar haar auto stond op het parkeerplaatsje even verderop bij óns huis, waar ik naartoe op weg was. Toen ze de namen wist te vertellen van de mensen bij wie ze op visite was geweest (voornamen) en ook wist te vertellen dat die geen auto hadden (klopt) om haar aan te trekken, heb ik gezegd: Stap maar even in, dan rijden we samen naar die parkeerplaats.

Daar heb ik wel m'n man uit bed gebeld zodat hij kon helpen met de startkabels :p Ik vond het toch wel eng.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Nee, ik zou beide niet durven: iemand niet meenemen en zelf gaan liften.

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

now way nooit gedaan zelf en neem er ook op mijn dooien dood niemand mee
    er zal maar wat gebeuren mij niet gezien
    nee laat mij maar niet goed van vertrouwen zijn maar ik rijd hard door

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

No way ook ik rij heel hard weg ha ha doodeng.

Share This Page