Gehele dag trekkerig gevoel en steken in me buik.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bloemetje1985, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Hoi,

Vandaag ben ik zo ongeveer 4 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje.
    Ik heb goed de symptomen, misselijk, trek maar toch niet veel kunnen eten. Gespannen en pijnlijke borsten. Wat opgezette buik want sommige broeken krijg ik niet meer dicht :$

Maar, heb ook de hele dag een trekkerig gevoel en heel vaak steken in me buik. Niet heel erg, maar wel vervelend, herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap.
    Wat kan dit betekenen? Soms ben ik zo bang dat het mis gaat. Ik heb nog nooit een mk gehad, heb je dan minder kans dat het mis kan gaan? Of blijft dat hetzelfde.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Een beetje ongeruste mama.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Bloemetje1985.

Proficiat met de zwangerschap.

De pijn kan ten gevolge van het verplaatsen van de darmen zijn, kan ook tgv het groeien van de baarmoeder zijn. Of omdat je een blaasontsteking hebt.
    Vertrouw je het niet neem dan contact op met je verloskundige, zodat ze de buikpijn uit kan vragen en precies weet waar het zit.

De kans op een miskraam is even groot bij vrouwen die wel een miskraam hebben gehad dan bij vrouwen die geen miskraam hebben gehad.

Groetjes Ineke.

3. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Dank u voor het antwoord.
    Ik denk dat ik een blaasontsteking ofzo krijg. Had ik bij de zwangerschap van mn dochter ook. Vaak branderig gevoel nu en weinig kunnen plassen. Dus van de week maar eens langs de huisarts om te kijken of me urine schoon is of niet.

Deel Deze Pagina