joolz misschien is het een dip voor nod...hoor ik meer l adies over laatste tijd.. wacht morgen ff af en anders morgen de cb doen...toitoitio
Gatsie wat een spanning! Ik had ook vlak voor mijn NOD een dipje in mijn temp van 0,2 graden. Ik hoop voor je dat de rode duivels heel ver weg blijven!
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden, maar de eerste druppel bloed is gespot helaas. Baal er best wel van. Wij gaan sinds oktober 2012 voor een tweede. Ben in de afgelopen anderhalf jaar twee keer zwanger geweest; 1 x een MA en 1 x een miskraam. Begin de moed een klein beetje te verliezen al is het relatief kort en hebben we al een prachtig meisje. Ik twijfel of ik wel of niet de stap wil zetten naar de huisarts. Ergens ben ik een beetje bang dat er misschien iets niet goed zit door de 2 curettages. Maar aan de andere kant weet ik niet of ik al wil gaan "dokteren" Ik denk er nog even over na. Weet trouwens ook niet of ik wel een verwijzing zou krijgen, ik ben wel een paar keer zwanger geweest, dus het kan wel.
Het kan nog.....ik had ook bloedverlies en dacht dat ook weer een miskraam was....bleek toch gewoon goed te zitten en onze zoon is alweer bijna 9 maanden!( Was trouwens ook gewoon rood bloed dat ik destijds verloor) Dus ik blijf nog even voor je hopen!
Ja hoor, schiet m'n temp vanmorgen weer omhoog naar 37... Op een veegje bruin na gister nog geen bloed gezien... Brengt me toch weer aan het twijfelen! Het zal wel niet, maar toch... Zo eens kijken of er al bloed te zien is en anders toch maar een testje wagen?
Dankje Paula Net de cb plus gedaan en er is een streep te zien. . Maar wel erg licht. Heb niet echt ervaring met deze testen, dus weet niet of ze altijd netjes wit blijven? Ik krijg het ook heel moeilijk op de foto omdat dat venstertje zo spiegelt. Zal zo proberen foto te plaatsen
Het is moeilijk te zien door de weerspiegeling, maar lijk inderdaad toch echt wel een streep te zien (plusje)
Hè joolz, Ik zie het moelijk inderdaad door de weerspiegeling. Maar in het echt zie jij het het beste. Ik hoop het voor je meid echt waar. Ik blijf mee lezen. X
Ik zie ook wat. Maar hou niet zo van plustesten. Doe eens een ander testje, bijv Kruidvattest 2 voor 5 euro?
spannend maar ik zie ook zeker een licht 2de streepje negatief bleven ze bij mij echt wit ander testje doen?