Je houd het wel spannend zeg.. Ik zou over 2 tot 3 dagen opnieuw testen. Zelf heb ik met kv 2 voor 5 getest, werkten heel makkelijk en duidelijk vond ik. En ook goedkoop voor als je vaker wil testen.
Bedankt voor jullie reacties meiden! Nog steeds geen bloed te bekennen gelukkig. Kruidvat is hier ver vandaan maar ga proberen er toch even om te rijden vanmiddag en anders morgenochtend.
Kon het niet laten dames; het zou zomaar nog goed kunnen komen! Durf nog niet blij te zijn maar ben heel benieuwd naar morgenochtend. Deze is van net met avondurine (2 uur niet geplast) Is denk ik een vage foto, ik probeer zo een betere Bedankt trouwens voor jullie reacties, is fijn!!
ohhhhh ik zie streepjes op eigenlijk al je testjes. En op de KV zonder te turen!!! Hoop op een plakbeebje!! Spannendd!
Dank je cherry, ik zie het ook zonder te turen, vind het heel spannend. Op zich zijn ze niet echt duidelijk voor na nod, maar heb eigenlijk nooit vroeg positief getest. Ben heel benieuwd, ik zou zoooo blij zijn... maar vind het ook erg eng door de eerdere miskramen. We wachten af!
Zie streepje!!! Bij mij blijven ze omo wit als ik niet zwanger ben.. Ik zeg alvast voorzichtig proficat..
is in het echt duidelijk, geen tuurstreep, zelfs mijn man was enthousiast en die houdt niet van vage streepjes. Maar dat bloed :x