Fijn een nog positievere test, dat bloed is inderdaad eng, maar hoor je wel meer. Misschien van de innesteling.
Laat je niet "afleiden" door dat bloed. Ik verloor bloed (veel) met 12 en 14 weken Gelukkig gaat alles goed met het kleintje!! Hopelijk zet het niet door.
Ik had ook bloedverlies! Bij nod, zes en zeven weken en meneer zit nu een druif te eten! Dus hou moed
Streepje van vanmorgen is wel goed duidelijker als gisteravond! Toch echt wel voorzichtig gefeliciteerd! De bloedinkjes met afvegen kunnen ook zijn doordat het allemaal wat beter doorbloed is daar door de zwangerschap, heb ik mij laten vertellen! Kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt (had ik een tijdje geleden, maar verder geen last van de standaard symptomen zeg maar)
Ik zie toch op alle testen een streepje hoor! Spannend zeg. En ik had bij de zwangerschap van mijn dochter en ook deze keer precies op mijn NOD een beetje bloedverlies. Zo weinig dat het in een inlegkruisje kon. Dat stopte binnen een dag. Was duidelijk de innesteling. Ik ben benieuwd of het goed gaat!
Laatste 2 duidelijk te zien, eerste 2 zag ik niks maar denk dat het door de instellingen van m'n scherm komt. Heb ik steeds dat iedereen roept 'ik zie hem' en ik zie niks Bloeden zegt ook niets, heb ook 3x bloedverlies gehad.. Bij 8, 10 en 13 weken.
Spannend..streepje is streepje!! Je bent zwanger.. Dat bloed kan innesteling zijn.. Je baarmoeder is goed doorbloed. . Heb zelf ook 2 miskramen gehad.. Tip gewoon ontspannen.. Die test cb kan je ook gewoon nu doen.. Je hebt toch streepje.. Veel succes meid.. Gr bambe
Lieve meiden bedankt... probeer er niet te veel aan te denken maar merk dat ik erg zenuwachtig ben. Ik doe morgen de digi. Niet echt bloed meer gezien behalve een veeg bruin. Durf echt nog niet blij te zijn, miskramen hebben er denk ik toch flink ingehakt. Ik laat morgenochtend iets weten.