Even een update na het bezoek aan de gyn... Fijn gesprek gehad, inwendige echo en daarna een met vloeistof. Er was een kleine verkleving te zien. Na de eerstvolgende menstruatie een hysteroscopie om nog eens goed te kijken en evt de verkleving te verwijderen. Verder bloedonderzoek (11 buisjes ) Eventueel later nog chromosomen onderzoek. Heb er een fijn gevoel over, gyn nam rustig de tijd om alles uit te leggen en te bespreken. Wel de opdracht gekregen om niet zwanger te worden totdat alle uitslagen er zijn. Maar daar kan ik wel mee leven. Ben blij dat er nu "actie" ondernomen wordt zeg maar, dat we straks dingen uit kunnen sluiten.
Hoi Joolz, Ik heb even bijgelezen, wat een ellende En ik herken zoveel in je verhaal! Bij mij stapelden de miskramen ook maar op. Uiteindelijk ook dat herhaaldelijk miskramenonderzoek gehad mét chromosoomonderzoek. Bij mij kwam er een mild bloedstollingsprobleem uit. Toen ben ik kinderaspirine gaan slikken en zie mijn handtekening! Ik hoop dat ik je wat hoop kan geven, want het is misschien niet leuk als er iets gevonden wordt, maar aan de andere kant zijn er veel manieren om dan toch tot een goede zwangerschap te komen! Veel sterkte! Groetjes Patricia
Nou gelukkig word je geholpen meid! Hopelijk komt er toch iets uit wat ze goed en snel kunnen verhelpen/behandelen en dat je dan snel je kindje mag dragen Knuffel!