huisarts test ggrrrrrr

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Esther15, Mar 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meiden.

Gisteren de schrik van mijn leven gekregen.

Bij 4+5 weken zwanger begon ik bruinverlies te krijgen.
    Natuurlijk gezien mijn ervaring met bbz een schrik, maar ook wetend dat het niks hoeft te betekenen.
    Kreeg brandende pijn in mijn blaas, dus netjes dinsdag mijn urine ingeleverd, kwam niks uit.
    De huisarts wilde me graag zien aangezien ik ook aangaf dat ik jeuk had.
    Dus ze zegt: we gaan de urine nogmaals testen en dan sowieso op kweek zetten en je krijgt al iets voor een beginnende schimmelinfectie. Oh en dan doen we voor de volledigheid ook nog hier even een test".

Zo gezegd, zo gedaan, volgende ochtend weer braaf met mijn plasje richting huisarts. Gaat om 13:30 de telefoon: de assistente....
    "Mevrouw, we hebben niks in uw urine gevonden en het staat dus op kweek, maar trouwens uw zwangerschapstest was negatief"..........................................................wat?????:$:$:$

Ik mocht om 16:10 naar de dokter om het te bespreken.
    Zit je dan.....wereld stort eventjes in........zelf nog een test van kv en z&k gedaan na 2 liter water en een half uur van te voren geplast te hebben......positief.

Op hoge poten naar de huisarts, deze bood wel 20 keer zijn excuses aan. Koop ik wat voor zeg.

Dus vanmorgen nog een laatste keer een test gedaan. En zeg nu zelf die is toch echt niet negatief.
    Hij komt op de foto niet zo donker over als hij in het echt is.

Ik ben echt zo kwaad!!
    Hele dag in de stress gezeten terwijl ik toch al gespannen ben door mijn achtergrond.
    Ik snap zelf erg goed dat het evengoed nog fout kan gaan, maar ik vind dit echt ronduit schandalig!!
    Dit is toch echt niet negatief te noemen dacht ik zo.
    Ik wilde niet eens meer testen aangezien ze ook rond dit termijn al lichter kunnen worden.

Geen idee wat ik hiermee wil bereiken, maar ik merk dat ik het echt even eruit moet gooien. Ik loop straks ook echt kei hard met mijn test naar de ha (maar 3 min lopen) en dan vraag ik ze eens om dit te verklaren.
    Sorry hoor, maar stap dan over op andere testen, want het zal dan vast niet alleen bij mij zijn gebeurd.

Zo, dat is eruit:D:D
    Oh ps, het bruinverlies is inmiddels gestopt na ik met de crème ben begonnen;)

View attachment 383119

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jeetje wat een lompe actie. Ik zou me ook doodschrikken. Ik ga duimen dat het goed blijft gaan, en je jeuk wegblijft ;)

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Jeetje wat slordig :x
    Gelukkig dat jezelf nog een test had liggen..
    het is wel bekend dat de testen bij de huisarts wat meer hcg nodig hebben, maar dat lijkt me nu niet van toepassing. Je test is idd super positief ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff jeetje... Maar dan had ik om een bloedtest gevraagd denk ik...

Maar je test is super!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ja had ik ook willen doen, maar dan zit ik daar weer over te stressen.
    Ik wilde gister ook alleen nog maar in bed wegkruipen haha.

Ik wacht het nu gewoon af tot woensdag met de vroege echo, maar ik vind dit toch echt niet kunnen. Zoals ik al zei, het is garantie dat het goed blijft gaan, maar dit kan toch echt niet?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee want stel je voor je kon alleen maar uitgaan van de uitslag van je ha ofzo...in een andere situatie. Dan ging je door met je leven met de gedachte niet zwanger te zijn......

Nee ze moeten eens op andere testen overstappen....juist als ha praktijk!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dat bedoel ik. Daarom deed ik ook nog eens twee testen van verschillende merken (heb er nog genoeg haha). Ik denk misschien zit er ergens een foutje, maar niet dus.

Vind dit echt niet kunnen en ik merk ook echt dat ik er nog steeds kwaad om wordt, wat niet goed is natuurlijk, maar dat hou je toch niet tegen.

8. mamabenn

mamabenn Actief lid

Feb 16, 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    de test van de ha zal over datym zijn geweest of zo . snap dat je geschrokken bent als ze tussen de soep en aardappels ff zeggen dat je niet zwanger bent maar gelukkig ben je gewoon hharstike zwanger
    GEFELICITEERD

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Jeetje, dat is schrikken en zeker niet netjes! Ik zou ook boos zijn en niet vriendelijk meer. Ik was er meteen heen gegaan en iet eens gewacht tot ik een afspraak had. Jij bent echt wel zwanger hoor.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nou,de huisarts heeft mij ook al 2x getest en hij en negatief terwijl mijn test licht maar duidelijk positief was.
    Ik melde iedere keer dat het geen geconcentreerde urine was en geen ochtendtreinen,iedere keer kreeg ik de mededeling dat dit geen probleem was.
    Bij het laatste gesprek heb ik dit ook vermeld dat ze mensen met ochtend urine moeten laten testen want dit is echt niet fijn!!

11. scrat

scrat Niet meer actief

Erg slordig. Kan echt niet zoiets!! :x
    probeer er weer van te gaan genieten meid!

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik doe mijn best om weer te gaan genieten.

Mijn urine was gek genoeg ochtend urine dus ik heb echt geen idee wat ze ermee gedaan hebben.
    Ik kreeg de test ook niet meer te zien want die hadden ze al weggegooid, terwijl ik gevraagd had om hem te bewaren.

13. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen dat je dan even helemaal van de kaart bent. Wat een nare fout. Hoop dat dat genieten snel weer lukt!

14. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat een stelletje mutsen ook, zomaar iemand laten schrikken voor niets.

Blij te lezen dat de afscheiding is gestopt, en je test die knalt zo hartstikke mooi. Misschien een idee om die test straks naar het hoofd van die arts te knallen en te zeggen, 'en knalt die of niet. Oh schrok u, ik schrok daarnet nog meer'. ;)

15. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Het wordt erger. Verlies bloed en pijn in schouderbladen. Lijkt weer op een bbz. Ga nu naar de vk

16. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

De ha testen pas vanaf 50 volgens mij. ik heb precies het zelfde gehad. maar dan met 4,5 week. De arts zei nee hoor u bent niet zwanger terwijl mijn testen toch duidelijk zeiden zwanger daarbij heb ik mijn testen gewoon latenz ien. En ze kon er niet onderuit. Ze heeft een bloedtest laten doen. Deze gaf aan dat ik idd 4,5 week zwanger was. Het bruilverlies kan er ook bij hoor ligt er wel aan hoeveel natuurlijk. Sterkte met alles maar de ha testen zeggen echt niet zoveel

17. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Oh nee wat erg. Succes bij de vk, en erg veel sterkte!

18. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

Dec 5, 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Heel veel succes en sterkte Esther. Ga voor je duimen en hopen dat het niet weer een bbz is maar een plakkertje.

19. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    O nee meis!!! Ik zal heel hard duimen dat het niet zo is.
    Er zijn hier een aantal mensen op zp waarbij ik altijd hoopte een positieve test te zien, en daarvan ben jij er eentje.
    Ik hoop echt dat dit vals alarm is.

20. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee toch:(, heel veel succes bij de vk!

Share This Page