Heel veel sterkte gewenst... Ik slik sinds vorig jaar ook medicatie voor mn hart. Ik heb pvc (extra hartslagen, wat veel mensen kunnen hebben, maar ik had er last van). Nu met 1 pilletje voel ik me top. Hopelijk slaat de medicatie bij jou aan en zijn verdere controles positief!
jeetje dat is zeker schrikken, is het verder goed gegaan vandaag? ik schrik er persoonlijk wel van, loop namelijk al een tijdje met hartkloppingen en een overslag in mijn hart en een druk op de borst, nou ja niet echt een druk maar meer een benauwd gevoel alsof er iemand een band om je middel heeft gedaan, ik kan het heel moeilijk uitleggen. Nu moet ik twee maanden Bisoprololfumaraat slikken en als dat niet aanslaat moeten we verder kijken. Hoop dat het niet zo erg is als bij jou dat ik ook in het ZH kom, scheit nu al peentjes. Sterkte verder.
Nou, de katheterisatie is goed gegaan. Mijn pijn op de borst komt niet van het hart af, de kransslagaders zagen er prachtig uit .
Fijn dat het goed is gegaan en fijn dat je kransslagaders schoon waren. Hebben ze een idee waar dan je POB vandaan komt?
Vreemd dat je daar weer voor retour ha moet, terwijl je in de malle molen daar ben gegaan... Hoop dat je er snel achterkomt waar het vandaan is gekomen. Sterkte!
Kijk eens naar slokdarmspasme TS en kippiekip 7 van de 10 mensen die op de 1e harthulp terecht komen blijken slokdarmspasme te hebben ipv hartklachten, dat schijnt precies hetzelfde te voelen, ook druk en pijn op de borst, krampen, benauwd, kortademig, Ikzelf heb slokdarmspasme en heb daar nitroglycerine spray voor, liep al vanaf m'n 12 met dezelfde klachten rond na meerdere hartfilmpjes en alles te hebben gehad