Ik wil graag een zwangerschapspiercing en heb gezocht op internet. Ik heb er een gevonden van het materiaal "Tygon" (24 euro) en een van het materiaal "Bioplast" (10 euro). Van welk materiaal hebben jullie er een? En welke is beter?
hey meid ik denk dat je gewoon het best naar de piercingshop kunt gaan daar weten ze wel raad! suc6 liefs kikkert
Dat zou inderdaad het beste zijn, maar ik woon in een klein dorp en hier in de buurt zijn er geen piercingshops en zooo vaak kom ik niet in een grote stad.
Ik zou het niet weten. Maar anders bel je toch gewoon de shop waar je hem hebt laten zetten voor info? Uit nieuwsgierigheid heb ik natuurlijk ook nog even gezocht op internet. Het moet in ieder geval een P.T.F.E. piercing zijn. Ik kwam vooral die Tygon tegen. Als je er echt niet uitkomt stel anders je vraag op de site van de tattoobond. Hier weten ze alles over de hygiene richtlijnen ed, ook met betrekking tot piercen. Het adres is: http://www.tattoobond-nbt.nl/index1.htm. Sucses, groetjes Mariska
Kan je je piercing niet gewoon laten zitten? Die van mij zit er ook nog steeds in en dat is een heel klein ringentje. Huid is daar al helemaal strak getrokken en ik heb er absoluut geen last van. Of heb je al last ervan?
Nee heb er geen last van. Ik heb een staafje en heb zelfs nog een paar mm over. Maar zou hem vast preventief in huis willen hebben, ben namelijk bang voor uitscheuren.
Ik zou toch een piercingshop bellen. Daar heb ik ook info gevraagd en daar werd verteld dat de piercing om maat gemaakt moet worden. Ik heb in de 1e zwangerschap gewoon mijn piercing in gehad zonder problemen. Nu in de 2e zwangerschap heb ik ook nog steeds nergens last van.