hoe oud in de kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda84, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Gewoon even nieuwschierig:

Hoe oud waren jullie kindjes toen ze in de kinderstoel gingen ?

Lijkt me erg leuk als ze gezellig aan tafel kunnen zitten. Julia is altijd wakker als we gaan eten. We rollen de box (staat op wieltjes) tegen de tafel aan zo kan ze ons zien en kunnen wij rustig eten. Was nieuwschierig hoe oud kindjes zijn als ze in de kinderstoel gaan.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bram ging met 7 maanden voor het eerst in de kinderstoel.
    Voor zijn fruit- en groentenhapje.

Als wij eten rollen wij ook de box bij de tafel, anders zit hij te lang in de kinderstoel (hangt hij helemaal scheef erin).
    Ze kunnen er wat langer in als ze echt goed kunnen zitten.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan met een maand of 4 maar we kunnen hem helemaal plat leggen dus dat scheelt

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle idd ook rond een maand of 4 en dan alleen als wij zaten te eten. Ik kan de box niet bij de keukentafel rijden omdat hij niet door de deuropening past.. :) Wij hebben ook zo'n stoel die bijna helemaal plat kan. Dus na 5 minuutjes rechtop ging hij plat... Jelle vond het erg gezellig om bij ons te zitten.. :D

5. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Toen Job een maand of 6 was zat hij bij ons aan tafel.

6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura vanaf 5 maanden, en dan langzaam opgebouwd qua tijd! Want ze moest er in het begin niets van hebben! Nu wil ze er niet meer uit!

7. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Vanaf het moment dat Ryan zelf kon gaan zitten, een maand of 8 was hij toen.

8. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Hier zo rond de 6,5 maand. Hij zit er niet te lang in en alleen ook voor zijn hapjes.

De ene dag vind hij het leuker dan de andere dag. Daarom doen we de wipstoel ook nog niet weg.

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra zat met 6 maanden in de kinderstoel

10. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Met 6 maanden. Ook onze stoel kan helemaal plat.

11. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Na een paar weken al in het wipstoeltje erbij. Dan zat ze wel op de grond en wij natuurlijk hoger, maar ze hoorde er toch bij. Nu schuiven we of de kinderstoel of het wipstoeltje bij als ze wakker is.

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jesper zit sinds een aantal dagen eventjes bij ons in de kinderstoel als wij eten. Mocht hij dan wakker zijn mag hij er even bij zitten. Ik geef hem dan een speeltje en een plastic lepel en dan speelt hij eventjes. Na een minuut of vijf leg ik hem meestal in de box of op de grond op een kleed te spelen. Hij vindt het wel heeeel erg leuk en zit er ook wel stevig in moet ik zeggen. Bij het cb gaven ze ook aan dat hij wel heel sterk is voor zijn leeftijd dus ik denk dat hij dit wel aankan op deze leeftijd.

13. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ons zoontje zit altijd bij ons aan tafel. Of beter gezegd: op tafel :). Al vanaf dat hij een paar weekjes oud is en rond onze etenstijd (zes uur, net voor zijn badje en voeding) wakker is. Hij vind het geweldig! En in het wipstoeltje zit hij met deze leeftijd volgens mij nog veel lekkerder dan in een kinderstoel.

14. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Gisteravond voor het eerst. Toen wij het eten op hadden hebben we Emiel in de kinderstoel gezet voor zijn warme hap (worteltjes). Foto's in zijn album op z'n site. Hij zakte iets scheef maar wilde alles om zich heen pakken. Tijdens het eten zat hij rechtop. Vanavond weer eventjes in de stoel.

15. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Demi zit ook vanaf 6 maand in de kinderstoel en ze vind het helemaal geweldig. Ze gaat er alleen in met haar hapjes of als ze een boterham krijgt en anders niet. Ze kan al wel goed zelf zitten.

Deel Deze Pagina