hoe of wat met rijstebloem

Discussie in 'Voeding' gestart door suzy28, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Ik ben bij het CB geweest en volgens hun kan ik Evi rijstebloem gaan geven omdat ze de calorietjes wel kan gebruiken (ze is aan de lichte kant).
    Wat zijn jullie ervaringen hoe ik dat het beste kan doen, op een bordje of in een fles of eerst een beetje op bordje en rest in fles, welke fles -> 's-ochtends of 's-avonds? Ik had zelf het idee 's-ochtends fruit en 's-avons pap, maarhet CB vertelde me ook dat deze fles straks vervangen gaat worden door brood, is het dan wel handig om de pap 's-avonds te geven? Of is dit te vergezocht?
    Verder gebruik ik nu ook nutriton tegen het spugen, wat is jullie ervaring met de combinatie nutriton & rijstebloem?

Pff af en toe voel ik me zo'n leek :)

Alvast bedankt voor jullie reakties

Liefs,
    Suzy

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik gebruik de rijstebloem altijd door de laatste fles. Het is hier dan 210water 7 schepjes opvolgmelk 2 nutriton en 2 rijstebloem. gaat prima en hij vind het erg lekker.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou voor Evi een schepje in een flesje doen aangezien ze nog niet zo oud is, of ze moet al goed van een lepel kunnen eten.
    ik deed het altijd in de laatste fles sliep ze lekker van

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik zou ook de laatste fles doen, omdat ze daar lekker op slaapt! Misschien de eerste keer wel even 's ochtends doen, krijgt ze er krampjes van dan heeft ze die overdag en niet 's nachts!

Deel Deze Pagina