'Vroeger' zat ze altijd nog lekker rustig even bij mij of Robert na de fles. Maar nu echt niet meer even rustig zitten, nee hoor mw'tje heeft het daar veel te druk voor, alles willen zien, doen en naartoe. Hebben/hadden jullie kindjes dit ook rond deze leeftijd?
Ja hoor, ineens waren papa en mama niet meer zo interessant! De eerste stap in het loslaten......Gaf een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant blij dat ze zo snel vooruit ging, aan de andere kant het gemis van die heerlijke momenten op schoot. Het gaat echt zo ontzettend snel als iedereen altijd zei.
ja hoor mijn ventje wou toen al niet meer knuffelen of de fles drinken bijme savonds hij lag liever in de wipstoel die ik inds een maandje weg heb gedaan en nu wil hij alleen op de bank liggen met z'n flesje en de teletubbies vond het best wel moeilijk maar nu begint hij weer te knuffelen en kusjes te geven
Ja hoor, hier hetzelfde. Eigenlijk al wel vrij snel dat hij steeds drukker werd. Soms denk ik: Hioj zou toch geen ADHD krijgen? Contant aan het draaien, wiebelen, zelfs als hij zit gaat ie nog heen en weer! Op schoot alleen met fles, anders is het steeds staan, klimmen en klauteren.... Verschonen is echt geen lolletje meer, meneertje draait contant om en is ook altijd geluid aan het maken aan het tikken met van alles en nog wat...pfffff....
Jaa, hier precies hetzelfde. Op het aankleedkussen lijkt het wel een gevecht soms. Heb nu altijds iets interessants achter de hand om hem af te leiden. Hij wil ook niet op schoot, dan gaat ie meteen grommen (ja hij gromt als ie iets niet leuk vind ) en wil die zo snel mogelijk weer spelen, lopen enz. Hij zit alleen rustig op schoot met de fles, of als ie huilt of erg moe is.
Mijn zoon kan nog wel lekker rustig bij me zitten. Dan kan hij zomaar een beetje zitten te dagdromen met zijn speentje in, vooral als hij een beetje moe begint te worden. Heeeeerlijk, ik geniet er nog maar van zolang het kan
Vooral doen!! Lijkt me heerlijk, zo even kroelen op schoot....maar zit er hier ook niet in....altijd maar druk, druk, druk....
Neuh.....hoe kóm je erbij Hier ook een ontzettende spring-in-het-veld.... Eten: ze zit in haar stoel en helaas helaas kan ze haar koppie niet 360gr ronddraaien want oei wat is het jammer dat ze nu hélemaal naar links en dan weer hélemaal naar rechts moet kijken om alles te zien. Drinken: hier alleen nog 1 fles 's avonds na het badje, dan is ze moe en slaapt ze al half, de rest van de dag píekert ze er niet over een fles te drinken, mevrouw wil alleen een beker en die ook alleen zélf vasthouden uiteraard! Verschonen: ondersteboven, van links naar rechts, wat is het toch allemaal interessant, tubetje zalf, doos luierdoekjes, babyfoon, héé een straaltje zon, even hélemaal naar links nu hoor!! pfffffffffffff jaaaaaa ergernis alom maar ik vind het ook zooooo schattig tegelijkertijd!!
Justin was zoooo druk, die wilde met 2 maanden al rechtop zitten want hij wilde de wereld zien... Zodra hij kon tijgeren e.d. ging er een wereld voor hem open, met 9 maanden liep ik de hele dag met hem door de kamer, meneer stappen en in zn handjes vasthouden....
Ja erg he... Vroeger, na de fles sochtends, viel ze nog heerlijk even bij me in slaap. Nu wilt ze als een gek klauteren op bed, rustig bij mamma liggen, ho maar. Wel jammer hoor, ze gaan steeds meer hun eigen gang. Maar natuurlijk ook heeeel erg leuk
In de buik was ie ook al zo druk, al hoeft dat vlgs omstanders niks te zeggen. Het was echt een voetballertje!!
Ja, dat knuffelen mis ik ook hoor! Het is hier echt constant lopen, timmeren en bezig zijn. Stil zitten doet hij niet, zelfs niet voor de tv.