Hoi, Ik vraag mij af hoeveel jullie kindjes naast de melkvoeding ongeveer drinken. Liesje drinkt zo'n 400 a 500 cc opvolgmelk. Maar verder krijg ik er weinig in. Hooguit een paar slokjes ander drinken. Hoe kan ik haar wat meer laten drinken?
De jongste van 9.5 maanden krijgt naast de borstvoeding geen ander drinken. Heel soms krijgt ze een slokje water uit mijn glas, maar als dat 1x per week en dan 2 slokjes is is het veel , dus niet noembaar eigenlijk). Oudste twee kregen met die leeftijd vrijwel alleen borstvoeding en kunstvoeding. Daarnaast dronken ze smiddags bij het broodje een paar slokjes water of thee. Verder stond er de hele dag een beker voor ze klaar, maar daar werd zo goed als niet uit gedronken. Zeg dat het bij elkaar 100cc was naast de melkvoeding, dan was het al veel ! Ze dronken dus naast de melk niet veel anders hier. Geen idee, wat andere dingen proberen, dus een andere soort thee bijv. Of een andere beker of uit jouw eigen beker laten drinken (dat vonden/vinden ze hier super).