wie is dr nog meer bij de 1ste zwangerschap met clomit zwanger geraakt.? ik was heel benieuwd of het met de tweede zwangerschap gewoon natuurlijk is gegaan of hebben toen weer clomit moeten slikken?
Bij onze eerste heb ik Clomid moeten gebruiken, maar bij de tweede niet. Ondanks dat ik amper een cyclus had (PCO) heeft mijn man toch echt net dat ene eitje dat voorbij kwam in een half jaar tijd weten te vinden . Hij is er maar wat trots op!
En andersom? Zijn er ook dames die eerst zonder clomid zwanger zijn geraakt en daarna clomid moesten gebruiken?
Bij mij sloeg clomid niet aan, ik heb toen een leo behandeling gehad en daarna was ik meteen zwanger en dat is nu Eva . Na 8,5 maand werd ik (met volledige borstvoeding) weer ongesteld en was de 3e (lange) ronde zwanger, dat werd een miskraam. Daarna weer in de 3e ronde zwanger en dat is Lisa . Zonder hulp van het ziekenhuis dus, wel met lange cyclussen, maar ze werden steeds korter. Heel veel vrouwen hebben na de bevalling geen of veel minder last van pco en raken daardoor zonder medische hulp zwanger. Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Ja bij de eerste clomid geslikt en bij tweede poging zwanger. Nu spontaan zwanger van de tweede. Cyclus was na mijn bevalling om de 5 weken dus regelmatig
oke. ja ik ben zelf ook bij de eerste zwanger geraakt naar de eerste keer met 50g. maar was dus heel benieuwd of ik als ik een tweede wil weer m oest gaan slikken.
Heb dus geen idee of je nu gelijk clomid krijgt of eerst weer moet proberen? Bij mij niet van sprake omdat ik hier onverwacht zwanger ben geworden.
ik had al een aantal maanden getempt en dat overhandigt met intake toen is weer bloedonderzoeken gedaan en echo's met de 1ste afspraak voor alle uitslagen meteen primolut en clomid meegekregen (pco was bij mij verergerd na de bevalling :x)
Eerste zwangerschap sloeg 50 mg niet aan en met 100mg gelijk zwanger. Nu in 1x zonder medicatie zwanger! Het kan dus wel! groetjes Ylona
Ja kan ind wel, maar gebeurd niet heel vaak zijn mijn gyn. Wat super voor jullie dat het nu gelijk raak is. Verwacht je dan ook niet zeg. Maar wel een fijn gevoel dat je niet weer aan de hormonen moest.