Ow, wat balen zeg! Het zit je allemaal niet mee en zo duurt wachten wel erg lang ook! Heel veel sterkte!!
Tjemig wat balen zeg........... om moedeloos van te worden toch? Goed idee van die voetreflextherapie, je weet maar nooit! Gewoon proberen!!! En als het niet werkt was het misschien toch heel lekker om even te kunnen ontspannen... Ik ga zo nog even een uurtje op bed liggen en daarna naar de afspraak van de gyn. Heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in :x Poeh wat kan ik chagrijnig worden van slecht slapen...............
voel me nu net of ik gister 3 flessen wijn op heb echt een kater gevoel , ga nu nog niet slapen want dan slaap ik vanaaf weer niet . maar ga lekker optijd naar bed met een slaap pilletje en morgen naar die voeten dinges. ook doet ze accapunctuur een combi van die 2 . ben daar ook geweest in de eerste periode toen ik heel ziek was na 1x was t over dus hoop echt dat dit werkt .... thnx allemaal voor de lieve berichtjes @emma ook s6 met wachten
Ben om 16.00 uur gestript en kreeg vrij snel krampen en die zijn nu overgegaan in weeen. Hopelijk zet dit door, ze doen wel aardig pijn al... Lig nu op bed....
wow wat goed !!!! ben jaloers , ik kon niet gestript worden zei ze (terweil een andere vk dat vr wel gedaan had zei ze ) want de baarmoedermond was wel soepel maar er zat nog een hard randje omheen waardoor t niet ging . (jaja) ben toch benieuwd hoe hun dat voelen hahaha . maare zet m op !!!! morgen heb je waarschijnlijk je beebje ....
Ik vind dat ze je al snel helpen hoor happymamma! Ze hebben je al heel snel gestript en zijn al vaak wezen kijken! Ik had vrijdag 1 cm ontsluiting, na het 'strippen' ben ik gisteren mijn slijmprop verloren en sindsdien heb ik krampen. Wel pijnlijk maar het zet niet echt door helaas. Slapen doe ik op zich wel s'nachts, maar dan moet ik me vooral echt indenken dat het die nacht heus niet gaat gebeuren, anders ga ik liggen wachten
Heeeel herkenbaar! De VK afgelopen zaterdag zei bij mij ook al dat t niet kon omdat er nog een hard randje stond, terwijl mijn gyn me afgelopen woensdag wel gestript had bij die ene cm. De gyn van vandaag heeft het behoorlijk losgewoeld denk ik, deed echt flink pijn, al zei ze wel dat mijn baarmoedermond nog erg lang is. Nu ik op bed lig zakken de weeen wel weer af, maar nog wel aanwezig. Dus we hopen er maar het best van....
ben weer wakker hoor . en ben zo moe maar word ieder uur wakker . en emma ik ben benieuwd of t doorgezet heeft ....
Zou Emma al wat hebben? Happymamma, succes zo! Ik heb het idee dat ik vannacht m'n eerste weeën gehad heb... Voor het slapen gaan een half uur ong en rond 05.00, na m'n plasstop ook weer ong drie kwartier. Het was alleen niet heel heftig, maar gewoon krampjes die kwamen, bleven en weer weggingen. Toen ik eindelijk weer in slaap viel geen last meer gehad... Gister wel veel harde buiken.... Zouden dat dus echt weeën geweest zijn???
Loesje, ik denk voorweeën. Echte weeën zetten dan door tot de bevalling. Maar het geeft niks (nou ja, vervelend natuurlijk), want je kunt er wel ontsluiting van krijgen en verweking van de boel! Helemaal niet onnuttig dus, alleen jammer dat je blij gemaakt wordt met een dooie mus...
hoef je dadelijk niet zo lang ontsluitings weeen te hebben heb ook al dagen 2cm maar denk wel zo van zooo heb ik die alvast gehad hahaha
Nou daar ben ik weer hoor..... De boel is volledig afgezakt. Gister begonnen de weeen na ongeveer 1,5 uur na het strippen en ik kon nog maar net naar boven komen om op bed te gaan liggen. Maar eenmaal op bed werd alles steeds minder pijnlijk, en daarna waren ook de harde buiken verdwenen...... Dus ik sluit me weer aan in de wachtrij!
als er een wachtrij is sluit ik me hier ook aan gister 4 uur flinke weeen gehad.. hele nacht wakker.. en toen ineens.. niks meer! Nou ja, alles werd een stuk rustiger en in de loop van de dag trok alles weg.. Nu alleen nog harde buiken.. zal je zien.. ik loop nog wel een paar weken
Haha, het wordt echt spannend hier! Bij mij waren het dus echt voorweeën, tot nu toe ook geen last meer gehad... Maargoed...het is aan het werken dus Wat balen Emma!! Dacht echt dat het nu door ging zetten bij je! *duimduimduim voor jullie!! (en mezelf )
Dankje! Ik ga ook heel hard duimen dat we allemaal maar snel mogen bevallen. Ik ben net even een eindje gaan lopen, wie weet is dat ook wel goed. Mijn bekken gaat namelijk vandaag redelijk goed, dus daar maak ik maar even dankbaar gebruik van. Nu lekker even op bed. Kids zijn mooi bij mijn schoonouders dus kan me nu helemaal ontspannen. Kom maar op met die weeen!!!!