de pijn die ik voel is minder scherp dus kan weer adem halen ..... heb t idee dat ik er ook wat meer rust over heb ...
Ik ben ook nog steeds wachtende, en (ticker is hier verkeerd) 40 weken zwanger vandaag. Vanochtend zelfs de vk op bezoek gehad om 7 uur, en ik heb welgeteld 1 cm 3/4, en mijn vliezen zijn gespannen en ik heb de hele nacht weeën gehad die niet door zijn gezet. Helaas Het is nu afwachten, donderdagochtend weer een afspraak bij de vk voor controle.
Ik geloof er eigenlijk niks meer van. Denk dat het best eens een paar weken kan duren nog .. Vrijdagochtend had ik 1 cm, en nu 1 3/4 dus heel snel gaat het niet Het is voor ons allemaal heel erg spannend!
breek even in** happymama,leuk om te zien dat jij nu ook echt op het eindje bent,hier ook aan t wachten,maar voorlopig denk ik niet dat er veel staat te gebeuren. Heel veel sterkte met de laatste loodjes en straks heb je eindelijk je mooie wonder in handen!
Ben benieuwd hoe het vannacht weer zal gaan...... Toitoitoi voor iedereen, laat de weeen maar beginnen!!!!!
rustig en toch slecht slapen ??? of bedoel je onrustig ?? ik heb een slaap pil genomen en dat ging wel goed dadelijk nog meer vragen aan de vk
Yep, rustig en toch slecht slapen... Ik was een beetje gefrustreerd weer denk ik Sinds gister ben ik volgens mij wel mijn slijmprop aan het verliezen. Ik heb geen idee hoe zoiets eruit ziet, maar ik denk het dus gezien te hebben. Gaat wel in etappes bij mij... En ik lees net dat na het verliezen van de slijmprop het ook nog best 2 weken kan duren.... -zucht-
net bij de vk geweest en ze kunnen niks voor me doen ze gaan t pas inleiden als ik 42 weken ben , fijn 3 weken zo nog lopen dus , mits t uitzichzelf komt
Ohh die voorweeen vond ik echt geen pretje.. ik heb het zelf 2 weken gehad de voorweeen en tijdens de bevalling kreeg ik een weeenstorm. Sterkte dames!! Ook met wachten