Het wachten is killing, maar ga er gewoon vanuit dat ik tot 42 weken loop valt altijd mee (hier word ik dan op 42 weken ingeleid als de kleine er nog niet is)
happymama,hebben ze al een keer gestript?? Ik ben vanmiddag gestript,bleek 2cm ontsluiting te hebben en al alles volledig verweekt,ze kon met gemak om het hele koppie heen voelen
Maar dat had ik ook en ik ben al 2x gestript! Ze kon er net met 1 vinger door zei ze. Volgens mij vinden ze het gewoon te vroeg... Mijn gyn is denk ik wat makkelijker hierin. Hopelijk gaat dit weekje een beetje vlug voor je. Heb je nog wel weeen? Bij mij is er niks meer, heel gek.
tjah t zijn blijkbaar geen echte weeen maar t krampt nog steeds . heb net een nieuw topic geopend over rug weeen .... t lijkt alsof er een olifant opstaat lees t maar es
happymama,oh das jammer idd, hopelijk verweekt de boel snel en kunnnen ze je wel strippen! hier overigens nog steeds beeb in buik,wel veel gerommel,en vannacht ook 3 uur lang valse weeen gehad maar heeft dus neit doorgezet,behalve behoorlijk wat bloed en slijmverlies
Klinkt dan wel alsof je echt snel gaat bevallen! Hier nog totaal geen bloedverlies, maar zegt ook niet alles natuurlijk...
dat is wel een heel goed teken dat slijm en bloed , ik had dat bij de eerste ook in de ochtend en savond ging ik aan de gang dus wie weet
Sjees, ben je je slijmprop al verloren? Na de 1ste keer strippen afgelopen vrijdag heb ik valse weeën gehad en ben ik de slijmprop verloren. Ik ben vanochtend ook weer gestript, ze kon er nu echt heel erg goed omheen. Het deed wel echt verrekte zeer! Ze had bloed aan dr handen en dat was idd een goed teken, momenteel heb ik ontzettende menstruatiekrampen en plas ik bloed en verlies ik stolsels. Ze had goede hoop dat het nu wel echt op gang kwam. Mocht het niet zo zijn, dan mag ik zaterdag bellen en strippen ze me weer. Werkt dat ook niet dan mag ik maandag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en echo, is dat goed mag ik ervoor kiezen die week te worden ingeleid. Het einde is dus in zicht!
Ik hoop dat als ik morgenochtend voor controle kom, dat ze zeggen: ga maar naar boven, we gaan je inleiden, want je heb al een paa cm ontsluiting
Nou ik heb het voor elkaar!!!! De gyn wil me uiterlijk morgen inleiden. Ze zag hoe vermoeid ik ben en de bekkenpijn etc. En ze zei meteen: het is genoeg he.... Laten we nu meteen een plan maken. Maar helaas is het superdruk op de verloskamers, dus ik word straks door haar gebeld hoe laat ik mag komen. Dus OF vanmiddag ergens OF morgenochend... spannend dus. Wordt wel eerst gel, omdat de bmm nog steeds niet verstreken is, dus zal wel een zware klus worden. Maar ik vind in dit stadium alles best want elke dag wordt de pijn erger....
Ah meiden, nog steeds aan de gang? Succes hoor voor jullie beiden, en Emma, ik hoop dat je ondertussen druk aan het bevallen bent! Ik ben uiteindelijk de 24ste om 23.26 uur bevallen van onze dochter L.oïs. Ik had al 2 weken 2 cm ontsluiting en ben s'ochtends gestript, om 6 uur had ik weeën om de 4 min en kwam de vk kijken. Die voelde en voelde dat ik nog maar 3 cm had .. het kon wel eens lang gaan duren en de tranen liepen toen al over mijn wangen dus ben naar het ziekenhuis gestuurd voor een ruggenprik. Daar aangekomen aan de ctg, en om half 9 nog steeds 3 cm, dus anesthesist gebeld en om +/- 22.00 uur mocht ik naar boven. Hij wilde alleen eerst nog even toucheren, en ik had al 8 cm! Helaas dus geen pijnstilling en nog geen gebroken vliezen, maar ik ging kapot van de pijn en de weeën die al 1,5 uur om de minuut kwamen. Vliezen gebroken en om 23.00 uur mocht ik persen, na een aantal persweeën was daar onze kleine L.oïs! Ze weegt 3250 gram en is 50 cm! Dames, echt heel veel succes, zet hem op! Hoop hier binnen een week alleen maar geboorteberichten te lezen! X
gefeliciteerd snoepje !!! en emma is de kleine er al ??? vast wel je zal wel lekker aan t genieten zijn ik moet morgen vroeg weer naar de vk ga ik nog een x vragen of ze willen strippen ....
nee morgen weer naar de vk, ze moeten maar mooi strippen hoor , pijnlijk of niet jammer dan . bevallen doet ook pijn .......