liggend minder tot geen weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door happymama, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij valt er niets te strippen, dus ik wacht geduldig af

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hallo meiden, gisterochtend ben ik ingeleid in het ziekenhuis met gel en toen er na een hoop weeen nog steeds te weinig gebeurde ben ik voor de 2e keer ge-geld. Om 18.30 toucheerde de vk maar kwam tot de conclusie dat er nog steeds niets veranderd was. Bmm nog niet verstreken, hoofdje lag te hoog en slechts 2 cm ontlsuiting. Ik heb flink liggen huilen van de hevige pijn en het feit dat de moed me in de schoenen zakte. Toen kreeg ik na toucheren een vreselijke weeenstorm, ik dacht dat ik doodging, wat een hel. Uiteindelijk is om 21.58 uur onze zoon Roy Marijn geboren, een flinke kerel met zijn 4610 gram!!!! Stel dat ik nog 2 weken had doorgeloepn, dan was hij boven de 10 pond uitgekomen....

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Van harte emma leuke naam roy, zo heet mijn vriend ook

Hier nog steeds geen weeen te bekennen....
    Mag nu op zaal slapen, morgen gaan ze weer verder

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Emma, gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!!

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow! gefeliciteerd wat zet jij grote (echte) mannen op de wereld! knap werk!

6. Noi

Noi Actief lid

2 jan 2011
    147
    6
    18
    Noord-Brabant
    Dat viel me inderdaad ook al op, 3 van die grote kerels! Zit het in de familie? ;) Gefeliciteerd Emma!

En de anderen: Succes! Hopelijk volgt er ook snel goed nieuws van jullie kant :)

7. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Troetjuh, want enorm spannend! Ben benieuwd hoe het nu met je is.......

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dankjewel! Ik ben supertrots op onze knul. Ik lig voorlopig nog wel op bed helaas ivm mijn bekkenpijn, maar ik geniet enorm van mijn mannen!

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Thanx, wat lief dat je dat zegt! Heb wel gemerkt dat mijn lijf wel elke keer een flinke tik krijgt, dus ben wel echt overtuigd dat het bij 3 blijft. Maar wel bijzonder idd dat een vrouwenlichaan zoiets kan voortbrengen. Mijn placenta is elke keer ook enorm, ruim een kilo, en dat schijnt ook mee te spelen. Het zit bij ons in de familie, zelf was ik 5100 gram :$

10. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Amsterdam
    Dankje! Ja apart he, zit idd wel in de familie... Toch werd deze ook weer op maximaal 7 pond geschat.... Ik had zelfs een weddenschap met de gynaecoloog. Die schatte de baby vlak voor het inzetten van de weeen op 7 pond. Alle groeiecho's hebben het dus ook onderschat.

Deel Deze Pagina