Hai allemal, Ik wil ook de ligging van mijn baarmoeder gaan controleren, alleen hoe zit het nu precies, als je ongesteld ben zit je barmoeder laag in de schede en is de baarmoedermond hard, hoe meer je naar je vruchtbare dagen gaat oe hoger de baarmoeder komt te liggen en hoe zachter de baarmoedermond aanvoelt en zo dus door....en als je zwanger bent dan, hoe ligt dan je baarmoeder en hoe voelt de baarmoedermond?
normaal als je zwanger bent is je baarmoeder mond ook hard en laag hij wordt alleen maar zacht om open te gaan staan(vruchtbare periode dus)<--- zo ook helemaal aan het einde van de zwangerschap (voor de ontsluiting) grtz Ramona
Bij mij: Ongi; laag en zacht Zwanger (nu dus): hoog en hard Vruchtbare dagen: laag en hoog (verschillend) Maar heb maar 1 maand kunnen checken en van toen met dochterlief weet ik het niet meer. Maar zo ging het deze maand bij mij....check anders bij temperatuurkaartjes - temperatuurkaartjes zwangeren. Daar staat mijn kaartje en staat ook van mijn baarmoedermond opgegeven hoe hoog, hard of zacht en open of dicht...
thanx, ik ben ondertussen aan et voelen enzo, maar weet natuurlijk nog niets want moet eerst een ronde afwachten, maar ben erg benieuwd!
Bij mij voorheen: Ongie: laag, dag 2 hoog Vruchtbare dagen: heel laag kan er makkelijk bij en zacht Tijdens mn zwangerschappen: wisselend en bij de eerste stond ie in t begin gewoon open. Bij deze zwangerschap nu: hoog en hard.
Bij mij : NOD : middelhoog ,zacht en open Na NOD : Hoog en middelzacht , gesloten Eisprong : Laag en zacht , open Na ei: Hoog en heel hard , gesloten Maaar deze maand is m,n baarmoedermond wel extreem hard en opgezet en potdicht....
hoe voelen jullie nou of hij open staat of niet. het gevoel net als het puntje van je neus? Het lijkt bij mij wel of hij ook naar rechts gedraaid staat.(alsof hij in een boogje loopt) groetjes