Schoonmaken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jatris, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatris

Jatris Lid

1 aug 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames!

Ik heb een vraagje. Ik ben 37 weken zwanger, en begin nu met de poetsdrang.... Hahaha! Nu wil ik mijn badkamer schoonmaken en gebruik daar altijd Cillit bang mouse voor. Kan ik dit gewoon gebruiken? Ik heb er wel een raam bij open.

Afgelopen keren ging mijn vriend poetsen, en nu wil ik het graag zelf doen;)

Alvast bedankt!

2. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Ik werk zelf in de schoonmaak en heb dit ook gevraagd. Mij werd verteld dat niks schadelijk is zolang je er maar niet 24/7 inzit of zelf een gemische mixen maakt van schoonmaak middelen

3. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ik doe voor de zekerheid een mondkapje op, t's misschien overdreven maar voelt toch wat beter :)

4. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Ik gebruik trouwens mr. Muscle badkamer reiniger die spray heeft een frisse sinaasappelgeur. Is wat minder heftig dan andere badkamerreiniger (vind ik)

5. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik denk dat niets echt gezond is (of ja, misschien dat bio spul maar daarvan wordt niets schoon). Niet direct proberen in te ademen en goed luchten, meer kan je niet doen denk ik.

6. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    je ademt het in maar het zit ook op je huid.
    ik gebruik alleen groene zeep en gewoon water. werkt prima.

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Maar je kunt toch van die handschoentjes gebruiken?

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zo'n mondkapje van de bouwmarkt etc werkt wel tegen stof deeltjes maar niet tegen gassen. Dus heeft helaas weinig nut. Handschoenen is wel verstandig.

Maar in principe zou het gewoon moeten kunnen hoor!

9. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb de badkamerreiniger van Method, kan je bij de Albert Heijn kopen :) Dit merk claimt niet-toxisch te zijn.

Voor het verwijderen van kalkaanslag gebruik ik een bakje met Lidl azijn en een schuursponsje.

Deel Deze Pagina