Goedemorgen Dames! Ik heb een vraagje. Ik ben 37 weken zwanger, en begin nu met de poetsdrang.... Hahaha! Nu wil ik mijn badkamer schoonmaken en gebruik daar altijd Cillit bang mouse voor. Kan ik dit gewoon gebruiken? Ik heb er wel een raam bij open. Afgelopen keren ging mijn vriend poetsen, en nu wil ik het graag zelf doen Alvast bedankt!
Ik werk zelf in de schoonmaak en heb dit ook gevraagd. Mij werd verteld dat niks schadelijk is zolang je er maar niet 24/7 inzit of zelf een gemische mixen maakt van schoonmaak middelen
Ik gebruik trouwens mr. Muscle badkamer reiniger die spray heeft een frisse sinaasappelgeur. Is wat minder heftig dan andere badkamerreiniger (vind ik)
Ik denk dat niets echt gezond is (of ja, misschien dat bio spul maar daarvan wordt niets schoon). Niet direct proberen in te ademen en goed luchten, meer kan je niet doen denk ik.
je ademt het in maar het zit ook op je huid. ik gebruik alleen groene zeep en gewoon water. werkt prima.
Zo'n mondkapje van de bouwmarkt etc werkt wel tegen stof deeltjes maar niet tegen gassen. Dus heeft helaas weinig nut. Handschoenen is wel verstandig. Maar in principe zou het gewoon moeten kunnen hoor!
Ik heb de badkamerreiniger van Method, kan je bij de Albert Heijn kopen Dit merk claimt niet-toxisch te zijn. Voor het verwijderen van kalkaanslag gebruik ik een bakje met Lidl azijn en een schuursponsje.