Goedemorgen, Ik ben nu bijna uitgerekend en heb echt extreme last van mijn onderrug. Daarbij heb ik ook ontzettend veel last van mijn billen. Alsof ik vreselijke spierpijn heb. Soms trekt het door tot aan mijn heupen. Zo rond de 30 weken, heb ik hier 1 á 2 weken last van gehad. Alleen dan in mijn heupen. Kon nog lopen, maar met moeite. Nu kan ik moeilijk mijn bed uitkomen, als ik heb gezeten is het helemaal stijf. Nu komt de rugpijn wel in vlagen.. Heb al een tijdje last van mijn bekken, die waarschijnlijk te snel zijn verweekt. Is dit ook iets van bekkeninstabiliteit of moet ik ergens anders aan denken? Alvast bedankt! Liefs, Sill
hoi dit is geen bekkeninstabiliteit maar zwangerschapsischias. Ik zou naar een bekkenfysiotherapeut gaan als ik jou was, die kan oefeningen geven en tips voor houding en beweging. Het is onschuldig maar je kunt er behoorlijk last van hebben, therapie kan echt een hoop schelen! Mirjam
Hallo Mirjam! Hartstikke bedankt voor je tijd! Ik zal vanmiddag eens informeren met de vk! Liefs, Sill