Help watterpokken!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Elize12345, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize12345

4 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    er was vorige week een vriendinetje van mijn dochter hier wezen spelen en die had de waterpokken nu zij zij dat ze dacht dat het uitgedroogt was maar daar twijvelen wij aan.,aangezien haar zoontje het nu heefd gekregen
    nu las ik op internet de naaste verhalen er over.
    over dat t gevaarlijk is als je het zelf nog niet heb gehad niet voor mij alleen maar voral voor de baby!!, hier is dat het geval ik heb vroeger geen waterpokken gehad mijn moeder vertelde wel dat er wel vaak waterpokken was op de basisschool maar dat ik alleen grieperig er van werd dus er denk genoeg antistoffen er voor hand nu in je zwangerschap is dat natuurlijk minder.
    en ben ik bang dat ik ze straks krijg heb al laage weerstand bijna 1.5 week snotteren{echt groenebellen} en hoeste hoofdpijn dus bang dat ik er erg gevoelig voor ben

nu wil ik graag weten wat jullie er over zeggen..

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

De waterpokken zijn besmettelijk al voor dat de bultjes ontstaan.
    Wat je het beste kan doen is via je huisarts je antistoffen tegen de waterpokken laten bepalen. Misschien heb je ondanks dat je alleen wat grieperig was tijdens de waterpokken periodes wel voldoende antistoffen aangemaakt!

Imke

Deel Deze Pagina