Nog steeds eiwit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Floortje27, Nov 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Een aantal weken geleden ben ik bij de HA geweest ivm veelvuldig overgeven en aanhoudende misselijkheid. Urine ingeleverd en zat eiwit in volgens de HA niet goed. Medicatie gekregen tegen overgeven werkt goed. Ik geef nu bijna twee weken niet meer over en eet weer redelijk goed.
    Nu is het vreemde dat ik gisteren urine heb ingeleverd en er nog steeds eiwit in zit, zelfde hoeveelheid als de vorige keer? Moet vrijdag weer urine inleveren om te kijken hoe het er dan voorstaat.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Maak me er wel wat zorgen over.
    Bloeddruk is laag.

2. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

Oct 21, 2013
    120
    0
    0
    Een te lage bloeddruk plus eiwitten in je urine kan wijzen op een zwangerschaps vergifteging. En dat is echt ernstig.. de gevolgen die ik heb gehoord bespreek ik zelfs liever niet.

Ik zelf had het ook, maar heb net een operatie gehad, en dat kon de reden zijn. De laatste keer waren de eiwitten er weer uit, maar moet vrijdag nog even een keer een plasje in leveren. Ze willen echt het zekere hebben..

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt maar ik ben nog geen 16 weken he dus dat is in principe niet mogelijk :) en komt ook eigenlijk niet voor. En heeft juist met hoge bloeddruk te maken niet met een lage.

4. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

Oct 21, 2013
    120
    0
    0
    Dat klopt met een lage bloeddruk.. maar het vreemde was.. dat had ik dus ook een lage bloeddruk. En ze sprak toch daar over. Maar ik denk zelf dat het door me operatie kwam.

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand anders?

Share This Page