buikpijn/kramp

Discussion in 'Zwangerschap' started by Luuz, Oct 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hallo dames,

kon zo geen juist topic vinden hierover...
    ben nu 29wk zwanger en sinds een uurtje heb ik constant steken in het midden van mn buik, ter hoogte van mn navel, voelt niet aan als harde buiken of darmkrampen... het doet pijn, zwakt wat af maar gaat niet weg, na een poosje word het weer pijnlijker...
    de kleine trapt er nog rustig op los, dus die doet het nog goed gelukkig... Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

alvast bedankt,,

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Hallo,

Had er ook last van, maar dan met 31 weken ongeveer. Twee keer geweest naar het ziekenhuis en mijn baarmoeder was flink aan het oprekken, dat deed mij behoorlijk pijn.

Maaar... ben geen verloskundige of gyn, dus bij twijfel gewoon even bellen. Beter een keer te vaak geweest dan een keer slecht nieuws.

Gr Gaby

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    is het echt pijn bij je navel? Dan kan het komen door de groei van je baarmoeder. dan doet het ook vaak meer pijn als je erop drukt.
    en anders idd ff bellen, better safe than sorry

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    doet niet veel meer pijn als ik er op druk eigenlijk... wel heel vervelend, word wel iets minder maarja, dat dacht ik net ook en toen begon het weer.. kijk het nog even aan, dan ga ik denk ik even bellen..

Share This Page