mijn placenta ligt achter en ik krijg een jongen! voel m al vanaf 16 weken en mijn vriend vanaf ongeveer 18 weken!
Hier dan misschien toeval. Maar bij mijn jongens lag de placenta aan de achterkant. Bij mijn dochter en deze zwangerschap van weer een meisje, ligt placenta beide keren aan de voorkant.
Bij beiden ging mijn placenta alle kanten op, dus je kan er nietzoveel van zeggen. Bij mijn eerste begon hij voor en net iets over me bmm en bij de tweede begon hij ook voor maar dan echt achter mijn navel. Zijn overgins beiden dames...
hij lag beneden hah nee hij lag achter , maar wel heel laag en het is een jochie bij deze 2e telg weet ik het nog niet
Wat grappig dat je daarop komt, ben benieuwd. Ga even alle reacties teruglezen. Eerste: Voorkant - Jongen Tweede: Voorkant - nog even afwachten
Hier 2 jongens, bij de eerste placenta voor ( en voelde hem idd erg slecht) en nu placenta achter en voel hem erg goed...
Hier: Bij 1 - Voor - Jongen Bij 2 - Voor - Meisje Bij 3 - Voor - Meisje Bij 4 - Achter - Meisje Bij 5 - Voor - Jongen Bij 6 - Voor - ??? Ik heb de kids altijd goed gevoeld, man ook, dus het hoeft inderdaad niet dat je het slechter voelt. Vanaf een week of 16-18 duidelijk al... Wel voelde ik mijn dochter (4de zs) rond de 14 weken al. Verder geen verschil gemerkt.
2x placenta aan de voorkant, 1ste was een jongetje deze keer verwachten we een meisje Oh en ik voel beide kindjes echt héél erg goed dus wilt nog niks zeggen hoor