Ik heb gehoord dat de ligging van de placenta zou kunnen bijdragen aan het soort weeën dat je hebt. Dus ik ben benieuwd, waar lag jouw placenta en wat voor weeën had je? Bij mijn eerste bevalling lag mijn placenta aan de achterkant en heb ik buikweeën gehad. Nu ligt mijn placenta aan de voorkant, en ik hoop wederom op buikweeën, ik vond ze goed te doen.
Geen idee of dat verband houdt met elkaar: hier tweemaal placenta aan de achterkant, tweemaal buikweeën.
Word nog leuk dan, ik verwacht een tweeling waarvan een de placenta voor heeft en de ander de placenta achter 😓
Hier ging die vlieger jammer genoeg niet op. Bij de oudste voorliggende placenta en rugweeën. Bij de middelste voorliggende placenta en buikweeën. Bij de jongste achterliggende placenta en buik- en rugweeën.
Bij onze dochter achterliggende placenta en voordat ik een ruggeprik kreeg wat been en rug weeen gehad.. Nu placenta voor en heb wel wat rug, buik en been voorweeen...
Ik had een placenta die aan de voorkant lag en had buik-weeën. Nu heb ik weer een placenta die aan de voorkant ligt, dus ben benieuwd.
Eerste keer de placenta aan de voorkant rug en buikweeen. Deze keer placenta aan de achterkant... Dus ik ben benieuwd!
Laagliggende placenta voor en in het begin buikweeen (zeer goed te doen) en na doorprikken vliezen rugweeen (en die deden verrekte zeer!!)
Bij de eerste achterliggende placenta en rug weeën. Bij de tweede voorliggende placenta en voornamelijk buik en been weeën. Pas later in de bevalling weer rug weeën. Iets van logica met de rest van de reacties?
Eerste bevalling voorliggende placenta en buikweeen. Deze zwangerschap achterliggende placenta en weer buikweeen (gelukkig nog zonder resultaat ).
Ik had de placenta aan de voorkant en ben begonnen met buikweeen die eindigde in buik,been en rugweeen....