Heel lang verhaal maar even in het kort. Vorige maand een licht posi test gehad. Dag erna enorme bloeding maar testen bleven oplopen. Vrijdag een echo gehad en bloedgeprikt (3 weken terug) om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Niks in me baarmoeder te zien. Ook niet in me eileiders. Mijn HCG was 214 (laag dus) Week erna weer bloedgeprikt (was het iets van 145) dus gezakt Week erna (afgelopen week) weer geprikt en belde ze net was het weer gestegen! (Waardes vergeten te vragen want stond perplex) nu morgen dus weer bloedprikken en echo laten maken. Ben nu heel erg bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Geen ervaring hiermee. Maar wil je graag een digitale knuffel geven. En hopelijk dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap!! Heel veel succes morgen❤️
Dat is mooi shit zeg, jasses! ZOL kan ook nog.mola verwacht ik niet, gebruikelijker beeld is juist mega stijging hcg. Sterkte
Wat naar om dit te lezen! Het lijkt heel erg op mijn zol... Hcg was maximaal 170. Ik duim heel hard dat de waarde daalt (ook dat heb ik in augustus meegemaakt, wel met iets hogere waarde dan 170 volgens mij). Veel sterkte!
Ik herken mezelf ook helaas in jou situatie. Bleek een ZOL te zijn. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dan ergens in m'n buikholte. Ik hoop voor je dat het mee zal vallen. En dat je waardes alsnog gaan dalen en dat je lichaam het dus zelf heeft opgepakt. Ik echter had helaas een MTX injectie nodig. Sterkte!